י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התבטאות נדירה

זקן הראשל"צים על כבוד המלכים לנתניהו

זקן הראשונים לציון, הגר"א בקשי דורון, מתייחס באופן נדיר לבחירות לכנסת ה-21 ואומר כי "נתניהו זכה להצלחה ביטחונית וכלכלית בזכות השמירה על עולם התורה"

זקן הראשל"צים על כבוד המלכים לנתניהו
הראשל"צ הרב בקשי דורון צילום: יעקב כהן, פלאש 90

זקן הראשונים לציון, הגר"א בקשי דורון, מתייחס באופן נדיר לבחירות לכנסת ה-21 ואומר למשלחת רבנים מארה"ב כי, "נתניהו זכה להצלחה ביטחונית וכלכלית בזכות השמירה על עולם התורה".

הרב דורון התבטא בימים האחרונים בפני משלחת רבנים ומנהיגים מארה"ב שפקדה את מעונו ושאלה את דעתו 'דעת תורה' בנוגע לבחירות הקרובות הגורליות לעם היושב בציון בפרט ולעם היהודי בתפוצות.

הראשון לציון הפתיע את הנוכחים, כאשר קשר בין ההצלחה של ראש הממשלה נתניהו בזירה המדינית ביטחונית, לשמירה שלו על עולם התורה.

לדבריו, "בוודאי שאין שום ספק בעניין שתחת הנהגתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו הי"ו, הייתה פריחה לעולם התורה והישיבות בארץ הקודש. ובזכות זה הייתה לו וליושבי ארץ ישראל סייעתא דשמיא מרובה, שהמצב הביטחוני נשמר בלי מלחמות מיותרות ח"ו".

בדבריו רימז מרן למדיניות האחראית של ראש הממשלה: "נעשה רבות בעניין המנהרות בגבול ישראל-לבנון, וכן בחדירה של המוסד לאיראן והשגת מידע רב על פעילותם כנגד ישראל" .

הראשון לציון הוסיף עוד בעניין זה שמשמיים מסייעים בעד אלו הבאים לעזרת לומדי התורה: "וכידוע מי שעוזר ותומך בעולם התורה, הקב"ה משפיע עליו שפע והוא נושא חן וחסד בעיני כל רואיו. כפי שרואים ביחסיו של ראש הממשלה עם מנהיגי העולם שהופך את דעותיהם ומדיניותם לטובת העם היושב בציון".

זקן הראשל"צים סיפר לנוכחים את ששמע מתלמידיו בברזיל, על קבלת הפנים וכבוד המלכים שבהם התקבל לאחרונה נתניהו במדינה: "רק לאחרונה סיפרו לי ידידיי ותלמידיי מברזיל, מדינה שבעבר באופן קבוע הייתה נגד ישראל, ועכשיו נהפך לבם וקיבלו את ראש הממשלה בכבוד השמור לראשי מדינות". "וכל זה", הדגיש הראשל"צ, "בזכות זה שמגן על התורה ולומדיה".

הרב בקשי דורון בנימין נתניהו עולם התורה זקן הראשלצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד