י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הוא טוב מאוד"

חבר המועצת מביע תמיכה בנתניהו • תיעוד

לאחר שיו"ר ש"ס הצהיר כי ימליץ לנשיא המדינה, אך ורק על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה, חבר מועצת החכמים מביע תמיכה שאינה משתמעת לשתי פנים ומתריע מאופציה שנתניהו לא יהיה בשלטון:  "אין לדעת אם מישהו אחר ינהג כלפי החרדים כמו נתניהו" • צפו בתיעוד

חבר המועצת מביע תמיכה בנתניהו • תיעוד
הרב דוד יוסף בשיעורו צילום: מתוך הוידאו

בעוד המצב בסקרים מראה על סכנה מסוימת להקמת קואליציה יציבה ואיתנה בראשות בנימין נתניהו לאחר הבחירות לכנסת ה-21, חבר מועצת חכמי התורה יוצא בתמיכה חסרת תקדים בראש הממשלה המכהן. 

בשיעורו השבועי לפני מאות משומעי לקחו התייחס חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף לבחירות הקרובות, ולשאלת התמיכה של מפלגת ש"ס בראש הממשלה נתניהו, ואמר כי המגזר החרדי קיבל הרבה מאוד בקדנציה הנוכחית מנתניהו, 'בחדרי חרדים' עם התיעוד בפרסום ראשון.

"מה היה רע לנו עם נתניהו?", תהה הגר"ד יוסף, כשהוא ציין כי למרות שטרם נפתר עניין הגיוס, "נתניהו בקדנציה האחרונה ברוך ה' כולנו הרגשנו טוב היה תורה למדנו ברוך ה' הייתה השתדלות גדולה מאוד".

הגר"ד המכהן כרב שכונת הר נוף בירושלים, הוסיף ואמר, "לצערנו לא נגמר העניין של הגיוס אבל היה תורה היה יראת שמים הייתה התקדמות קיבלנו ברוך ה' הרבה דברים טובים מה היה רע לנו עם נתניהו היה טוב מאוד", כך בתיעוד המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

הגר"ד הוסיף והתריע מאופציה שבנימין נתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה, ואמר לתלמידיו בחשש, "מה אני יודע אם יבוא מישהו אחר, אם יהיה כמוהו או לא? אין ספק מוציא מידי ודאי! היה טוב אם אפשר להמשיך ככה עם נתניהו כמו שהיה בסדר".

בנימין נתניהו הרב דוד יוסף בחירות 2019 בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד