י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הצהרת כוונות

הירש השיק את מפלגתו: "יהיה לנו נציג חרדי"

המועמד לתפקיד המפכ"ל גל הירש, שסוכל בידי בכירים במשטרה, השיק את מפלגתו החדשה 'מגן' בראש העין והודיע כי ברשימתו יוצב מנהיג חברתי חרדי

הירש השיק את מפלגתו: "יהיה לנו נציג חרדי"
גל הירש צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

גל הירש, מי שהיה אמור להתמנות למפכ"ל המשטרה אך סוכל, השיק היום (שני) את מפלגתו 'מגן' שתתמודד לכנסת העשרים ואחת ויצא בהתקפה חריפה על משטרת ישראל שטרפדה את מינויו לתפקיד המפכ"ל.

בדברים שנשא בכנס הבחירות שהתקיים היום (שני) בראש העין אמר גל, "משטרה היא גוף חברתי חיוני, אולם, לצערנו, התערער אמון הציבור במשטרה ובתחושת הצדק והביטחון". הירש הוסיף כי "לצערי לא יכולתי לממש את המשימה שהוטלה עלי על ידי הממשלה לפני כארבע שנים".

"אני מציע לכם היום כך", הצהיר הירש, "לא קיבלתם אותי כמפכ"ל - תקבלו אותי כשר לביטחון הפנים ונדאג שתהיה לנו משטרה נהדרת, איכותית, חזקה, גאה - ושלכל כוחות הביטחון וגורמי אכיפת החוק יהיו איזונים ובלמים, יהיה כוח וגם ריסון כוח, מול כל אזרח כוח וריסון כוח".

הירש הוסיף והתייחס גם לאפשרות שיוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והתחייב כי, "'מפלגת 'מגן' תשב עם ראש הממשלה נתניהו בממשלה אם ירכיב אותה, יש לו זכויות רבות ויש לו גם את זכות החפות. לא נהיה צבועים ולא נרים את עצמנו מעל החוק".

לדבריו, "ישיבה עם אדם שלא הורשע בדין תואמת את החוק ומי כמוני יודע מה הוא עינוי דין וכמה חיונית היא חזקת החפות, יש מה לשפר במערכת המשפט והצדק אבל בלי זה אין מדינה ובלי זה אין חוק וסדר ואני מאמין בבתי המשפט כי יש שופטים ראויים בהם אנו בוטחים ולהחלטתם יש להמתין. רק להחלטתם".

הירש ניצל את ההזדמנות לתקוף את משטרת ישראל ואמר כי, "ההפללה של הפוליטיקה, משפטי השדה והרשת בישראל צריכים להיגמר. ואם צריך מתנדב שיאמר את זה- הנה אמרתי".

עוד אמר גל הירש באירוע הבחירות הראשון שערך, כי "יש מי שחושב שזה בסדר לשסות את אזרחי ישראל אלה באלה, יש מי שקיטוב, הסתה ופלגנות משרתים אותו. יש משרתי ציבור שיודעים לשפוך בנזין בשדות חיינו והצתות היא דרכם לצבור כוח, רבים מאלה שבחרתם בעבר לכנסת צריכים לעשות חשבון נפש על מדיניות ההצתות שלהם, אבל בשביל חשבון נפש צריך נפש - אני מקווה שיש להם אחת כזו".

בטקס השקת המפלגה, הוכרז כי בראש מפלגת "מגן" יעמוד גל הירש, ששימש תת אלוף במילואים, יזם והקים עמותה העוסקת בהכשרת מנהיגים לעתיד.

ברשימת 'מגן' לכנסת, הודיע הירש, יופיע נציג לבני המיעוטים, נציגות לעולים, איש כלכלה ונציגים מן הפריפריה. בנוסף, התחייב הירש כי "יהיה לנו מנהיג חברתי - חרדי ברשימה לכנסת".

הרכבת הרשימה תושלם בקרוב, לקראת הגשת הרשימות לכנסת.

גל הירש נציג חרדי מגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד