י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא נשכור שוב מטפלת, זה מפחיד"

בזכות התמונה: האם חששה לקבל מחליפה

לאחר שבשבוע שעבר גילו הורים לחרדתם כי המטפלת חונקת את תינוקם בן החודש באמצעות כרית שהניחה על פניו, גובר החשש בקרב המשפחות החרדיות להיעזר בשירותי מטפלות | כך למשל, אם שקבעה עם מטפלת מוכרת וידועה כאחראית ומסורה, קיבלה בדלתה מחליפה וסרבה לקבלה

בזכות התמונה: האם חששה לקבל מחליפה
עגלת תינוק צילום: pixabay

משפחה חרדית מלייקווד הזמינה מטפלת לתינוק שלהם לאחר המלצות מכמה משפחות, המשפחה שכרה מטפלת קבועה לתינוק, מאחר ושני בני הזוג עובדים.

אם המשפחה מספרת לאתר TLS בלייקווד, כי היא המתינה למטפלת שעליה קיבלה המלצות חמות, וכשהמטפלת דפקה בדלת התברר כי זו לא אותה מטפלת שעליה הומלץ.

לאם המשפחה היתה תמונה של המטפלת עמה סגרה טלפונית, לאחר שקיבלה אותה כהמלצה מחברה שנעזרה גם היא בעברה בשירותיה, והיא נדהמה לראות מישהי אחרת בדלת. היא שאלה אותה לשמה, והשם לא תאם את השם שהיא קיבלה מהחברה, היא ביקשה ממנה תעודה מזהה, לעומדת על מפתן ביתה לא היתה כזו.

המטפלת (כביכול) שהגיעה, לא ידעה שלמשפחה יש תמונה של זו המקורית - עמה קבעה להיפגש ואשר הופיעה תחת שם אחר. המשפחה הודיעה למטפלת שהגיעה כי היא לא מעוניינת בה.

למחרת התקשרה המטפלת שעליה הומלץ לאם המשפחה, והתנצלה, "הייתי עם שפעת אתמול, אז שלחתי מישהי אחרת".

הסיפור מעורר שיח רב בלייקווד, מאחר ובשבוע שעבר אירע מקרה מחריד בלייקווד, אם חרדית התעוררה בבעתה במהלך הלילה לקול צרחות שבקעו מפיו של תינוקה בן החודש, כאשר לאחר הקולות השתררה דממה. האב רץ אל חדר השינה של התינוק, שם הקשיב מבחוץ ונחרד לשמוע צווחה שהשתתקה.

האם פרצה לחדר ומצאה לתדהמתה את המטפלת שנתנה בה את אמונה, עומדת על יד התינוק עם כרית על פניו.

האם הטיחה במטפלת ששהתה לצד התינוק, "מה את עושה", המטפלת הגיבה "זה לא איך שזה נראה". בעלה הורה למטפלת לצאת מהבית, והסיע אותה לתחנת אוטובוס קרובה.

האב סיפר לאתר 'לייקווד סקופ' כי הוא תהה, מדוע מכשיר רפואי שהיה מחובר לתינוק לא עבד, ועכשיו הוא האמין שהמטפלת התעסקה עם המכשיר. עוד דווח, כי החברה שאחראית לספק שירותי עזרה על ידי מטפלות, חוקרת את פרטי המקרה מזעזע שהיו עלולים להסתיים באסון.

אם המשפחה הוסיפה לאחר המקרה והצהירה, "אנחנו לא נשכור שוב מטפלת, זה מפחיד, לחשוב שלא היה לנו תמונה שלה, לא היינו יודעים מי היא, ויכולנו ליפול עם מטפלת רעה, אני ממליצה לכולם לוודא טוב טוב לפני שהם לוקחים מישהי, לוודא שזו אכן מי ששכרו".

מטפלת מתעללת לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד