י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסערה בעקבות נאומו של הגנרל

סגן השר: ראשי הליכוד אינם מהל"ו צדיקים

בעוד ההתבטאות האחרונה של משה גפני על הרמטכ"ל לשעבר, היא כי "גנץ אינו פסול בעינינו", סגן השר פרוש תוקף בחריפות את כוונותיו של השחקן הפוליטי החדש על המגרש "נראה כאילו הוא מנסה להתחרות עם לפיד". עוקץ על הדרך גם את חברי תנועת 'הליכוד' ומבדל את נתניהו

סגן השר: ראשי הליכוד אינם מהל"ו צדיקים
נתניהו עם פרוש בעבר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר החינוך מאיר פרוש יוצא במתקפה חריפה נגד הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, בעקבות נאומו אמש, בו הוא התחייב לפגוע בנושאי הדת בישראל.

בעיתון 'המבשר' מצוטט הבוקר (רביעי) סגן השר, "בני גנץ באמירותיו מקומם, ונראה כאילו הוא מנסה להתחרות עם לפיד. גם אם הוא עדיין טירון פוליטי, סליחתו לא תתקבל, כי אגודת ישראל איננה טירונית בהווייה הישראלית, ואיננה מסתנוורת ממצעד של רמטכ"לים".

פרוש לא חסך במילים ותקף במרומז גם את ראשי 'הליכוד' כשאמר; "גם ראשי הליכוד לא נמנים על קבוצת ה-ל"ו צדיקים, אבל בכל זאת נתניהו לא ישחית את לשונו ויפער פיו נגד כל היקר וקדוש לעם ישראל כמו בני גנץ".

ב'המבשר' תקפו גם הם את גנץ וכתבו כי, "במקום הזה כבר היינו. הניסיון הוכיח כי אלו שניסו זאת נחלו כישלון נחרץ. הציבור החרדי קם ועומד, ואילו שניסו לפגוע בו נשכחו לגמרי. מה עוד הפגיעה במסורת ישראל תביא להעמיק את הקיטוב והשסע בציבור הישראלי".

"חבל שדווקא בעת הזאת שעתיד כל האזור לוטה בערפל, וישראל נמצאת באיומים ביטחוניים מצפון ומדרום, בוחר בני גנץ להקריב את ערכי הדת והמסורת בניסיון לקושש קולות. ההיסטוריה מוכיחה שדווקא שמירה על ערכי המסורת והדת מהווה ערובה להצלחה. דברי אישי ציבור שהגיבו בכאב נוכח הדברים החמורים", נכתב עוד.

מי שבחר לשתוק לדבריו של גנץ, הם חברי 'דגל התורה', שסירבו להגיב גם לפניית 'בחדרי חרדים', כאשר בעיתון המפלגתי 'יתד נאמן' דווח על נאומו של גנץ תחת הכותרת "אבסורד", ללא התייחסות של נציגי התנועה בכנסת.

הפרשן הפוליטי אריה זיסמן כתב כי, "האמירה של גנץ על שבירת הסטטוס קוו והפעלת תחבורה ציבורית בשבת, צריכה להדליק אור אדום. אולם אפשר ומדובר במס שפתיים במסגרת המאבק שלו מול לפיד. גנץ הרי יצטרך את החרדים בממשלה שהוא יקים".

יצוין כי בראיון שהעניק אמש יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני לרשת ב', הוא הבהיר, "כנראה נלך עם נתניהו אבל לא החלטנו שום דבר. אני מעריך את גנץ ויעלון, שניהם אנשים טובים ועושים את עבודתם. גנץ אינו פסול בעינינו".

מאיר פרוש עיתון המבשר בני גנץ חוסן לישראל דגל התורה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד