י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חבל על דאבדין

במיתת נשיקה: השקדן מארמון הנציב נפטר

מעולם הוא לא התבלט וישב והגה על תלמודו יומם וליל, אתמול חש שלא בטוב ולפתע פתאום נפטר במיטתו בגיל 69 | הרב אהרן שפירא זצ"ל מחשובי העמלים והשקדנים בארמון הנציב בירושלים 

במיתת נשיקה: השקדן מארמון הנציב נפטר
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בשכונת ארמון הנציב בירושלים, הלך לעולמו בפתאומיות הרב אהרן שפירא זצ"ל, צדיק נסתר ונעים הליכות, שהגה בתורה וקירוב רחוקים והוא בן 69 בלבד. 

ביום שלישי בבוקר קם ר' אהרן כהרגלו, יצא לתפילת שחרית ולסדר לימודו, לפתע חש שלא בטוב. הוא פנה לבנו יחידו וסיפר לו על תחושותיו, הוא חזר לביתו מבית המדרש ופנה לנוח, אך כעבור זמן התמוטט ונפטר לבית עולמו. 

המנוח ז"ל נולד ברוסיה ועלה לארץ בצעירותו. בישראל המשיך להתחזק בתורה ויראת שמים וקבע את ביתו בשכונת ארמון הנציב בירושלים שם הגה בתורה ועסק בקירוב רחוקים בעיקר מבני ברית המועצות. 

היה מקורבו ותלמידו של הגאון הצדיק רבי יצחק זילבר זצ"ל, רבם של עולי רוסיה ומייסד "תולדות ישורון" והמשיך את דרכו בקירוב עולי ברית המועצות. 

מסע הלוויה התקיים אמש והוא נטמן בהר המנוחות בירושלים בחלקת הפרושים.  

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ובנו יחידו אלי שפירא מגיש ברדיו ב'קול ברמה' ופרשן מדיני בטחוני בעיתון 'בקהילה', שמציג בפני המנחמים את השולחן המיותם, עליו הגה אביו עד השעות הקטנות של הלילה ועמל עד אין קץ להבין את התורה הקדושה והכל בהצנע לכת. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הלוויה ארמון הנציב ברוך דיין האמת שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד