י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתקפה חרדית

ליצמן VS גנץ: "הייתי מפטר את היועץ שלו"

לאחר הביקורת שמתח אמש גנץ על מערכת הבריאות בישראל, סגן שר הבריאות משיב אש • ליצמן תקף "שיגיד ליצמן בונה בתי חולים חדשים ואני אתמוך בו"

ליצמן VS גנץ: "הייתי מפטר את היועץ שלו"
גנץ וליצמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90 גילי יערי

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שב ותוקף את יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל', לאחר שגנץ האשים את ליצמן בנאומו אמש באחריות למצב הבריאות בישראל כשאמר כי "בריאות לא עושים בדיבורים".

בכנס שהתקיים היום (רביעי) אמר ליצמן, "אמש הוקמה מפלגה חדשה, בני גנץ הוא הכוכב שם. הוא נתן ״הודעה דרמטית״ על מערכת הבריאות. אמר שמתחייב להקים עוד 2 בתי חולים בארץ, אחד בדרום ואחד בצפון".

לדבריו, "אם הייתי גנץ הייתי מפטר את היועץ שלו. לך תגיד לגנץ שמשרד הבריאות כבר בשיא תכנון הבניה של בית חולים חדש בדרום בבאר שבע, שאנו כבר בהליכי רישוי של הותמ”ל. וגם בקרית אתא בצפון. מה הוא מחדש לנו? אז שיגיד ליצמן בונה בתי חולים חדשים ואני אתמוך בו. אשמח מאד שיתמוך”.

“אני אומר לגנץ בוא נראה בהסכם הקואליציוני שלך האם אתה מכניס סעיפים של בריאות", הוסיף ליצמן, "תוספת מיטות, הגדלת תקציב סל התרופות. תגיד בלי זה אין הסכם קואליציוני, שזה אני מתכוון לעשות. או שזה רק דיבורים. הרי הוא אומר ביטחון לא עושים בדיבורים אלא במעשים. אני אומר בריאות לא עושים בדיבורים אלא במעשים”.

כזכור, גנץ התייחס אמש בנאומו למצב הבריאות בישראל ואמר כי, "במערכת הבריאות אשר קרסה עקב מדיניות שגויה. אני רואה אתכם. את האימא הממתינה עם בנה לרופא בחדר המיון במשך 7 או 8 שעות. אני רואה את הסבא או הסבתא הנזרקים לשולי מחלקה פנימית – ומתבייש".

"לא לכולם יש כסף לרופא פרטי או לביטוח יוקרתי. בישראל יש מחסור חמור ומעמיק ברופאים ובמיטות", הוסיף גנץ שהתחייב כי כשיקים ממשלה, "נכריז על מצב חירום במערכת הבריאות וניתן תמריץ מיידי ללימודי רפואה. נקים בית חולים נוסף בצפון ובית חולים נוסף בדרום, ונרחיב בתי חולים קיימים להקלת העומס".

יעקב ליצמן בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד