י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הרצח המזעזע בירושלים • צפו

משפחת כדורי: לתפוס את הרוצח השפל

על רקע חקירת מותם של בני הזוג, בני משפחת כדורי: "המשטרה לא משתפת אותנו כלל בפרטי החקירה" • עו"ד איתמר בן גביר: "המשטרה לא ממצה את כל כיווני החקירה ברצח בני הזוג כדורי - הכתובת כתובה על הקיר"

משפחת כדורי: לתפוס את הרוצח השפל
בן גביר ובני משפחת כדורי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בניהם של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל שנרצחו לפני כשבועיים בביתם שבשכונת ארמון הנציב ירושלים, ערכו לפני שעה קלה מסיבת עיתונאים דרמטית במשרדו של עורך דינם איתמר בן גביר.

עוה"ד בן גביר פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "לפני שלושה שבועות נרצחו ברצח מזויע יהודה ותמר כדורי. בני המשפחה שיתפו פעולה באופן מלא עם המשטרה בחקירת האירוע ואמנם אנו מעריכים את המשטרה ואת עבודתה, אולם איננו יכולים להתעלם מהתנהלות המשטרה במקרה הזה".

"יומיים לפני אירוע הרצח נדקרה נערה בידי מחבל מרחק קצר ממקום האירוע, ולצערנו השב"כ לא פעל במקרה הזה כפי שאנו מכירים את פעילותו בשאר מקרים".

בן גביר הוסיף כי: "בידי המשטרה פריט חקירה משמעותי שלא נחקר מספיק, וצריך לעבור לשב"כ ולהיחקר באופן מקיף וכוללני".

לדבריו: "המשפחה מרגישה שהמשטרה נרדמה בשמירה, הילדים שיתפו פעולה עם המשטרה באופן מלא. מדובר במקרה לאומני, למה השב"כ לא נכנס לתמונה?''.

נתאי כדורי אמר כי: "כולם התוודעו לרצח הנורא שאירע לפני כשבועיים למשפחתנו, אך יש סיפור שהציבור אינו מכיר: אני משפחתי וקרובי משפחתי עוברים בימים הללו התמודדות לא פשוטה, כאשר מלבד האסון שפקד אותנו, אנו חווים אטימות מוחלטת מצד הרשויות".

"המשטרה לא משתפת אותנו כלל בפרטי החקירה ולא נותנת את את התחושה שאנו יכולים לסמוך ידינו עליה באופן מלא בידיעה שימצאו את הרוצח השפל שרצח את הורינו".

נתאי הוסיף כי: "שיתפנו פעולה עם המשטרה בצורה מלאה כי גם אנחנו רוצים להגיע לחקר האמת, אבל ההתנהלות של המשטרה שכללה לקיחה לחדרי חקירה בזמן שטרם הודיעו לנו שהורינו כבר לא בין החיים ושהיה עם נרקומנים וכל מיני אנשים שאין לנו שיח וסיג עמהם היא התנהלות אטומה לחלוטין ואנו מבקשים מהשב"כ ומשטרה שיתפכחו לפני שיקרה עוד אסון".

נתן כדורי אמר כי: "אבא שלנו היה איש חסד ממדרגה ראשונה, היה לו משרד רואי חשבון שסייע לרבים בירושלים. אבא תמך בנו כלכלית והיה לנו קשר יום יומי עם ההורים".

נתן הוסיף כי: "למשטרה אנו מוקירים טובה מצד אחד, ואנו מאמינים כי הם משתדלים לפענח את הרצח הזה, אך אנו חושבים שכיוון החקירה וההתנהלות האטומה לא נכונים. אנו מקווים כי רוצחם של אבא ואמא, שסייעו לנו כל כך הרבה בחיינו, ייתפס ויובא לדין".

רצח משטרה בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד