י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מנדי ג'רופי מגלה: למה לא הופעתי בשנה האחרונה • להאזנה וצפיה

בשנים האחרונות מיעט מנדי ג'רופי להופיע ולהוציא אלבומים • בסעודת הודיה שערך אמש, גילה הזמר את הסוד שהסתתר מאחורי תקופת ההקפאה • ויש גם שיר חדש להאזנה

מנדי ג'רופי חושף, צילום: שטורעם
מנדי ג'רופי חושף, צילום: שטורעם

נפתח בשיר החדש: ישמח חתן בכלה



מנדי ג'רופי מיעט מאד להופיע בשנה האחרונה. רבים לא יודעים, אך מאחורי הסירובים המנומסים והתירוץ "אני תפוס", הסתתרה אמת אחרת. אתר 'שטורעם' מדווח, כי על מיתרי קולו של מנדי האהוב, צמחה יבלת מסוכנת שגרמה לו צרידות ולא איפשרה לו לשיר.

בעיצומה של המחלה, הוא קיבל את ההזמנה לשיר בכינוס השלוחים העולמי. "זו הצעה שזמר לא יכול לסרב לה", סיפר ג'רופי אמש ב'מלווה מלכה' עם סעודת הודיה לה' יחד עם חברים, "אך האמנתי בברכתו של הרבי שאיחל לי בחלוקת הדולרים בשנת תשנ"א 'מרבין בשמחה'. עם הדולר הזה נסעתי לכינוס וב"ה הכל עבר בהצלחה".



ג'רופי שהחלים בשבועות האחרונים וחוזר אט אט להופיע, ניצל את ההזדמנות כדי לגייס בערב זה תרומות לבית חב"ד אור יהודה, בראשות השליח הרב מנחם מענדל פרידמן ולישיבה בראשות הרב שלום דובער הענדל. עשרה דולרים ממוסגרים של הרבי חולקו לתורמים הבולטים.

את ג'רופי הגיעו לכבד בערב שורה ארוכה של זמרים ופייטנים, בהם ילד הפלא מידד טסה, ציון גולן, הפייטן שי קזיוף ועוד.

בתו של מנדי המשיכה את הסיוע המשפחתי למען ערב ההתרמה, במהלך הערב, כתבו הנוכחים 'קוויטלאך' אותם נטלה בתו של ג'רופי אל אוהל אדמורי חב"ד לשם יצאה הבוקר.

הערב נערך בביתו של יו"ר הפורום הדתי ברחובות, חבר מועצת העיר ויד ימינו של ראש העיר, ר' אמיתי כהן.

קישורים:
מקור: שטורעם
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד