י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העיתונאי חושף

פרקליט המדינה מחזיק קלטות על מנדלבליט

האם מנדלבליט יגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל מקרה כדי להציל את עורו? העיתונאי יואב יצחק חושף כי פרקליט המדינה שי ניצן מחזיק באמתחתו שלוש קלטות מפלילות המתעדות שיחות אסורות שקיים היועמ"ש בעת שירותו כפרקליט המדינה • כל הפרטים

פרקליט המדינה מחזיק קלטות על מנדלבליט
מציאות אכזרית. מנדלבליט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם מנדלבליט יגיש כתב אישום נגד נתניהו בכל מקרה כדי להציל את עורו? העיתונאי יואב יצחק חושף כי פרקליט המדינה שי ניצן מחזיק באמתחתו שלוש קלטות מפלילות על היועמ"ש מנדלבליט בעת שירותו כפרקליט המדינה.

על פי הדיווח, פרקליט המדינה מחזיק, מכוח תפקידו, בקלטות מפלילות המתעדות שיחות אסורות שקיים מנדלבליט, בעת היותו פרקליט צבאי ראשי, עם הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי, ועם מי שהיה עוזרו של הרמטכ"ל, תת-אלוף (בדימ') ארז וינר

שיחותיו עם השניים, מכוח תפקידו כפצ"ר, נערכו לאחר כמה שיחות טלפון שניהל עם היועמ"ש יהודה ויינשטיין (שהורה על החקירה) ועוזרו של היועמ"ש, עו"ד רז נזרי, ומידע שקיבל ושמע מהם; וכן לאחר פגישה שקיים עמם בלשכת היועמ"ש בירושלים.

תוכנן של הקלטות-השיחות עם אשכנזי ווינר (עליהן גם יודע יואב סגלוביץ', שכיהן בתפקיד ראש אגף החקירות, בהיותו חשוד), מצביע, ללא ספק, על שיבוש מהלכי חקירה ומשפט: מנדלבליט הדליף לאשכנזי ולוינר אילו ראיות מפלילות כבר נמצאו נגדם, ולאילו תובנות/מסקנות כבר הגיעו וינשטיין ונזרי.

על-בסיס המידע שהשיג, ייעץ להם מנדלבליט כיצד לנהוג וכיצד להתמודד כאשר ייקראו לחדר החקירות. 

יצוין כי פרקליט המדינה שי ניצן מוביל קו תקיף כנגד נתניהו בשבועות האחרונים, הטוען כי יש להגיש כתב אישום כנגד נתניהו בכל מקרה.

מצד שני, מנדלבליט סחיט גם מצד רה"מ נתניהו. העיתונאי יואב יצחק חושף כי נתניהו מחזיק מכתב מנומק ונפיץ מאוד שקיבל מהיועמ"ש יהודה וינשטיין שבו פירט את מעשיו הפליליים של מנדלבליט ומכוחו דרש וינשטיין מנתניהו לשקול הדחת מנדלבליט מתפקיד מזכיר הממשלה.

ובתוך כך, העיתונאי אראל סג"ל הודיע כי נשלחה שאילתה לפרקליטות על רקע פרסום הדברים. היום (ראשון) בשעה 11:00 יחשוף סג"ל את התשובה שקיבל.

אביחי מנדלבליט שי ניצן פרקליט המדינה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד