י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יממה לפריימריז בליכוד

סער משיב לנתניהו: "מי שמתלונן על פייק ניוז שלא ייצר פייק ניוז"

לאחר שראש הממשלה נתניהו תקף אותו אמש באולפן החדשות שהקים והעלה שוב את הטענה לפיה הוא ניסה לחטוף ממנו את הליכוד ולהרכיב ממשלה - גדעון סער משיב הבוקר לנתניהו: "ראש הממשלה החליט למחזר עלילת כזב. מי שמתלונן על פייק ניוז שלא ייצר פייק ניוז בעצמו"

סער משיב לנתניהו: "מי שמתלונן על פייק ניוז שלא ייצר פייק ניוז"
גדעון סער צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

השר לשעבר גדעון סער התייחס הבוקר בראיון ברשת ב' להאשמות שהטיח נגדו אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"ראש הממשלה החליט למחזר עלילת כזב. מי שמתלונן על פייק ניוז שלא ייצר פייק ניוז בעצמו", אמר סער.

"בפתיחה חגיגית של אולפן הליכוד במצודת זאב מכספי חברי הליכוד, המתקפה העיקרית באמצע מערכת בחירות היא עלי, כדי לנסות לפגוע בי בפריימריז".

כזכור, אמש (ראשון) התראיין ראש הממשלה נתניהו לערוץ שהשיק ופתח במתקפה נגד גדעון סער, יומיים בלבד בטרם יתקיימו הפריימריז שיכריעו את רשימת הליכוד לכנסת העשרים ואחת.

נתניהו השיב בראיון לשאלת אלירז שדה באשר לגדעון סער: "אני לא המצאתי את זה. באו אליי יותר מ-3-2 אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר להם: אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ואני מבקש את התמיכה שלכם".

סער הגיב למתקפה וכתב בטוויטר: "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה״מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים".

לדבריו, "המטרה שקופה: נסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית".

המתקפה של נתניהו על סער באה ברקע מתיחות חריפה ששוררת בין השניים ונתק ממושך שקיים ביניהם מזה תקופה ארוכה.

בראיון לערוץ 'הליכוד tv' נתניהו סימן את סער כמי שעשוי לסייע להקמת ממשלת שמאל, ובכך ביקש להעביר מסר לנאמניו שלא להצביע עבורו בפריימריז הפנימי.

כזכור, ב'ישראל היום' דווח לפני מספר חודשים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חושש להקדים את הבחירות, משום שבכיר בליכוד עושה יד אחת עם יריבו המר נשיא המדינה ראובן ריבלין, כשהכוונה היא להטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ אחר, גם אם יזכה במירב הקולות, ורמז כי הכוונה לשר לשעבר גדעון סער.

בראיון לוחמני שהעניק לירון דקל ועמית סגל, אמר גדעון סער: "ראש הממשלה נתניהו בחר אתמול לטפול עלי עלילה שיקרית, יש מצבים בחיים שבאמת צריך לדעת לספוג והייתי בהרבה מצבים כאלה בחיים הציבוריים, אבל יש דבר שהוא חשוב יותר בפוליטיקה וזה האמת, ומה שקרה פה זה דבר חמור, זו חציית קו אדום".

לדברי סער, "לנתניהו יש הרבה אויבים. אני מעולם לא הייתי אחד מהם. להפך, שיתפנו פעול שנים ארוכות למען התנועה, למען המדינה, סיעתי לו המון להגיע לשלטון ולהיבחר לראשות הממשלה פעם אחר פעם".

סער לא עידן את מילותיו ותקף את ראש הממשלה ואנשיו, כשאמר, "לצערי הוא (נתניהו א.ק.) מוקף באנשים חורשי רעות ומזימות, שטובת המדינה וטובת הליכוד רחוקות מהם. צר לי שהוא בחר במודע בדרך הזאת - זו לא טובת הליכוד".

סער קרא לנתניהו לחזור בו מההאשמה, "אני קורא לראש הממשלה: הצג בפני הציבור ראיות או חזור בך".

השר לשעבר, הזוכה לפופולריות בקרב אחוזים גבוהים בליכוד, גם שחרר אמירה הומוריסטית, "עליתי לדרגת איום על המשטר. אמרתי לרעייתי - לא מתקרבים לאף קונסוליה. שרון אמר לי פעם - אף אחד עוד לא בעט באריה מת. לא ארתע".

גדעון סער בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד