ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחוזי הצבעה גבוהים

הסתיימו הפריימריז במפלגת הליכוד: מתח רב לקראת התוצאות

כ-70,000 מצביעים מתוך 119,600 - אלו נתוני ההצבעה בבחירות המקדימות במפלגת הליכוד • מדובר בעלייה של 6% ביחס לפיימריז הקודמים • השרה גילה גמליאל: "הצבעתי לגדעון סער. מאמינה שאגיע לאחד מחמשת המקומות הראשונים" • 'בחדרי' עם עדכונים מהמוקדים המרכזיים

הסתיימו הפריימריז במפלגת הליכוד: מתח רב לקראת התוצאות
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר 12 שעות, בשעה זו נסגרו הקלפיות לבחירות המוקדמות בליכוד כאשר הנותנים מראים על אחוזי הצבעה גבוהים מהרגיל ומעלים את החשש בקרב חברי הכנסת המכהנים.

לאורך כל היממה הגיעו עשרות אלפי מתפקדי הליכוד ל- 316 קלפיות הפזורות ברחבי הארץ ובחרו את נבחרת הליכוד בתוך 72 מועמדים.

יצוין כי השורות בליכוד צפופות מאוד שכן מלבד 30 חברי הכנסת המכהנים כיום, הצטרפו שלוש דמויות חזקות ומשפיעות; גדעון סער, יואב גלנט וניר ברקת.

בנוסף, המחוזות נקבעו החל מהמקום ה- 19, כאשר לפחות 8 עד 10 חברי כנסת יאלצו לראות את דיוני המליאה החל מחודש ניסן דרך ערוץ הכנסת והתקשורת.

לאורך כל היום נושא השיחה בליכוד היה הקרב בין ראש הממשלה שיצא באופן פומבי נגד השר לשעבר גדעון סער, ששב לליכוד לאחר פסק זמן ושואף להגיע למקום הראשון.

נושא נוסף שהעסיק היום את חברי הכנסת ומתפקדי הליכוד הוא סוגיית 'הליכודניקים' החדשים, קבוצת מתפקדים המזוהים עם השמאל שפקדו אלפים לליכוד כדי להשפיע על הרשימה.

בשעה זו תחל ספירת הקולות באופן ידני, כאשר התוצאות הסופיות יזרמו לאורך שעות הלילה המאוחרות ושעות הבוקר המוקמות - 'בחדרי חרדים' ימשיך לדווח.

בראיון לערוץ 20 אמרה השרה גילה גמליאל: "הצבעתי לגדעון סער, הוא בהחלט ראוי להיות בצמרת הליכוד. מאמינה שאגיע לאחד מחמשת המקומות הראשונים".

הליכוד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד