י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שהביס את נתניהו

סער לתומכיו: "ההישג הפוליטי הגדול ביותר"

לאחר שניצח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בקרב הפנימי בליכוד, ולמרות שראש הממשלה יצא נגדו באופן פומבי וביקש ממתפקדי הליכוד שלא לבחור בו, גדעון סער מגיב לניצחון ולא מפספס הזדמנות לעקוץ את נתניהו

סער לתומכיו: "ההישג הפוליטי הגדול ביותר"
סער, אמש צילום: פלאש 90

לאחר שניצח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בקרב הפנימי בליכוד, ולמרות שראש הממשלה יצא נגדו באופן פומבי וביקש ממתפקדי הליכוד שלא לבחור בו, גדעון סער מגיב לניצחון ולא מפספס הזדמנות לעקוץ את נתניהו.

בדברים שאמר לפני שעה קלה (רביעי) לתומכיו בליכוד כתב סער: "בתום מערכת בחירות קשה ומאתגרת אני מבקש להודות לחברי הליכוד שנתנו בי אמון מחדש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד".

"אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר", הוסיף סער, שלדבריו, "אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי - לאין שיעור אף ייתר מהפעמיים בהל נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר".

סער עקץ את נתניהו על כך שלמעלה מ-20,000 מתפקדים תמכו בו חרף מאבקו וכתב כי "הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית. חברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצוינת, ממלכתית ועתירה בניסון ובכישרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות".

"מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען ניצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל", סיים סער את הפוסט, כאשר הוא פנה שוב ליריביו כדי לשים את המחלוקות בצד לקראת הבחירות המכריעות.

כזכור, בתחילת השבוע יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו ולאחריו גם בנו יאיר נתניהו, באופן פומבי נגד גדעון סער שביקש לחזור לשורות הליכוד לאחר פסק זמן ואמר כי סער תכנן ניסיון פוטש עם נשיא המדינה.

אתמול, במהלך יום הפריימריז, הקרב הפנימי בין סער לנתניהו היה נושא השיחה בכל קלפי - כאשר בכירי הליכוד הודו בסוף היום כי הם הצביעו לסער - בהם שרים וחברי כנסת בכירים. 

גדעון סער בנימין נתניהו פריימריז הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד