י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נגחן וחוסר שפיות"

המתקפה החריפה של ח"כ מקלב על רון קובי

ראש העיר טבריה רון קובי לא מפסיק לייצר כותרות, ממשיך להתנגח בציבור שומרי התורה והמצוות ומצליח לעורר מתקפה חריפה עליו מצידו של ח"כ אורי מקלב

המתקפה החריפה של ח"כ מקלב על רון קובי
מקלב וקובי צילום: פלאש 90 יהודה חיים

לאחר שהצהיר כי יפעל לתחבורה בשבת, חה"כ אורי מקלב יוצא במתקפה חסרת תקדים על ראש עיריית טבריה רון קובי ומחזק את הגוש החוסם שמעכב את הקמת הקואליציה העירונית בעיר הקודש.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מקלב הגיע אתמול לביקור בעיר טבריה, כשבין הסיורים במוסדות בעיר פגש את חברי המועצה מהבית היהודי וכן נציגי דגל התורה, בכדי לחזק את רוחם לאור האתגרים עמם נאלצים להתמודד.

ח"כ מקלב ניצל את המפגש עם הנציגות הדתית והחרדית בכדי להשמיע מתקפה נגד ראש העיר שאינו בוחל באמצעים בכדי להצר את צעדיהם של שומרי התורה והמצוות ולפגוע בחומות הקדושה והשבת בעיר הקודש טבריה.

מקלב אמר לנציגים כי "כיום טבריה נמצאת בטבור הארץ נמצאת במרכז הארץ, אנשים שואלים אותי איך קורה דבר כזה בעיר שכל כולה הייתה חזרה לשורשים שליו בשלום, חיו בשלווה, המיוחד בטבריה שפשוטי עם, אשכנזים וספרים מכל הסוגים ידעו שבטבריה שאפשר לחיות ביחד עם תרבות אחד של השני".

"במקום לחזק את הדבר הזה, את האווירה את המרקם החברתי שהיה פה - הולכים עכשיו והורסים את זה, באופן אמיתי לא במבחן הדתי, במבחן אובייקטיבי של איש מקצוע של מה שעושה ראש העיר שיש לא מעט בעיות כעיר צפונים של תקציבים, במקום ללכת לחזק אותה הולכים כל הפעילות הוא הגברת הקיטוב במקום להיות עיר של שלום".

כאמור, מקלב תקף בחריפות את רון קובי ואמר כי "הוא מתנהג כמו איש נגחן ומועד, גם מבחינת הוולגריות שלו הבריונות הזאת, החוסר שפיות, נכנס בו רוח שטות, חוסר דעת וחוסר דת", לדברי מקלב, "לא צריך ללכת להיסטוריה הרחוקה, גם דיזינגוף שייסד בתל אביב את הציבור החילוני הבין בערך השבת".

מקלב ציין עוד כי, "לצערינו החינוך והמורשת שלא עובר מדור לדור זה נחלש, מבחינה ציבורית גם בנושא התחבורה ציבורית, זה פגיעה גם במרקם המשפחתי", מקלב חיזק את הנציגים וקבע כי "צריך לתת אור כדי לרחק את החושך, כולם מחזקים אתכם".

אורי מקלב רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד