י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ראיון מיוחד

החרדי מהליכוד: בניגוד לאחרים איני בא לחנך

זאב פליישמן גבר לאחר שעות של מתח על יעקב וידר, בקרב על משבצת החרדי בליכוד | עכשיו הוא מדבר עם 'בחדרי חרדים' על התכניות | "אני בא לסייע למגזר החרדי מתוך מפלגת השלטון"

החרדי מהליכוד: בניגוד לאחרים איני בא לחנך
זאב פליישמן, הנציג החרדי בליכוד צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שגבר על יעקב וידר במאבק על המקום הלא ריאלי ברשימת הליכוד, הזוכה בשריון לחרדי זאב פליישמן בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים', מדבר על הגיוס, על חילולי השבת והאם הוא מצפה מחרדים לתמוך בליכוד.

לאחר שעות ארוכות של אי ודאות, התברר היום (רביעי) כי פליישמן, איש העסקים ויועץ התקשורת בעבר ניצח את יעקב וידר המשמש כחבר מועצת העיר בני ברק ושוריין ברשימת הליכוד לכנסת לאחר שהגיע להישג מרשים ונבחר ברוב של 1,738 קולות.

זאב פליישמן (31) הוא בוגר ישיבת עטרת ישראל, חבר מרכז ליכוד ותיק שנתמך על ידי בכירי השרים והחכי״ם בליכוד, וכן על ידי מאות מחברי המפלגה אשר נתנו לו את קולם.

משבצת החרדי בליכוד הוכנסה לראשונה לרשימת הליכוד דווקא בעקבות פעילותו של מתחרהו של פליישמן, יעקב וידר, מי שהיה ידוע עד כה כאיש החרדי בליכוד. למרות שהמקום שיוחד לו איננו ריאלי, פליישמן רואה את עצמו מהיום ככתובת לחרדים בליכוד.

הערב, עם פרסום התוצאות, אמר פליישמן "אני מודה לכל החברים על התמיכה והאמון בי, זה מאד ריגש וחימם את ליבי". לדבריו, "התוצאות החד משמעיות מעידות כי ציבור מתפקדי הליכוד, ובהם רבים מהמגזר החרדי, רוצים שאהיה נציגם בכנסת ובתנועה בכל נושא ובכל עניין שאדרש על ידם".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הערב פליישמן כי, "המקום ששוריין לנציג חרדי הוא לא רק מקום ברשימה, אלא הכתובת הרשמית גם לחרדים וגם להנהגת הליכוד שרוצה לסייע למגזר החרדי - אני יהיה הגשר".

לדברי פליישמן הוא מתכוון לסייע למפלגות החרדיות בנושאי הגיוס, שבת ונושאי דת נוספים מתוך הליכוד. לדבריו, "בניגוד לאחרים איני בא לחנך. אני בא לסייע למגזר החרדי מתוך מפלגת השלטון".

"יש בכוונתי לפעול בשורת נושאים" הוא מוסיף, "נושא אחד שמאד בוער בעיני הוא - הסטודנטים החרדים שנאנקים תחת מימון לימודיהם. אפעל כדי למצוא את המקור התקציבי לסבסוד מימון לימודיהם".

פליישמן מפתיע ומציין כי הוא לא מצפה מחבריו בבית כנסת ובעולם הישיבות לתמוך בו וברשימת הליכוד ואומר כי, "היעד הוא לא לנגוס במפלגות החרדיות. אלא להביא לליכוד קהל חרדי שהצביע בעבר לאלי ישי, ברוך מרזל, חיים אמסלם - הכתובת שלהם בליכוד".

יעקב וידר הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד