י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למרות הפצרות נתניהו

שרת התרבות: הצבעתי לגדעון סער בפריימריז

השרה רגב הודתה: הצבעתי לגדעון סער בפריימריז • "מאמינה שבסופו של יום הוא ייפגש עם סער ויעבוד איתו" • סער: "נתניהו עדיין לא התקשר לברך אותי על תוצאות הפריימריז"

שרת התרבות: הצבעתי לגדעון סער בפריימריז
גדעון סער צילום: פלאש 90

שרת התרבות והספורט מירי רגב, אמרה היום בגלי צה"ל כי היא הצביעה לגדעון סער בפריימריז שהתקיימו ביום שלישי האחרון, במהלכם דורג סער רביעי בצמרת הליכוד.

את הדברים אומרת רגב למרות הפצרת נתניהו שלא להצביע לסער מאחר והאחרון מנסה לחתור תחתיו ולעשות יד אחת עם נשיא המדינה ריבלין, כך לטענתו.

במהלך הראיון אמרה רגב, שכזכור נבחרה במקום החמישי בפריימריז: "יכול להיות בהחלט שניסו להטעות את ראש הממשלה. אני מאמינה שבסופו של יום הוא ייפגש עם סער ויעבוד איתו". לדבריה מדובר בטענות משוללות יסוד: "הוא שמע משהו ממישהו".

יצוין כי בראיון לרשת ב' ('כאן') אמר סער הבוקר (חמישי) כי "נתניהו עדיין לא התקשר לברך אותי על תוצאות הפריימריז".

"נתניהו מנהיג נערץ בליכוד", אמר סער, והוסיף: "כשהוטחה בי עלילת כזב אמרתי שזו עלילת כזב, לא אמרתי שהוא שקרן. הוא מנהיג ברוך כישרונות, רב ניסיון, בעל מוניטין בינלאומי אדיר". 

עם זאת, הדגיש סער: "הוא יכול גם לעשות טעויות. הוא טען שאמרו לו דברים כאלה ואחרים. אני מניח שהטעו אותו. יכול להיות שאדם שיש לו כישורים מאוד גדולים, גם טועה לעתים בבחירת האנשים שהוא בוחר להקשיב להם. אני תמיד אומר את האמת. לא קיבלתי טלפון ממנו".

בראיון לחברת "החדשות" אמש (רביעי) אמר סער: "אני בהחלט נפגעתי, נגרם לי עוול, אבל זה מאחורי".

מירי רגב גדעון סער פריימריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד