י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי הבחירות

כך עלולים לובשי המדים להתעמר בחרדים

ראו את ראשי הערים הדיקטטורים שאינם זקוקים לחרדים. קיים פער עצום בין פקיד אנטי חרדי (ורובם כאלה) שכפוף ל"נבחרי הציבור" הזקוקים לתמיכת נציגי הציבור החרדי בכנסת ובעיריות, לבין שליט כל יכול. כבר היום הם יורדים לחייו של הציבור החרדי | טור בענייני השעה מאת ח"כ ישראל אייכלר

כך עלולים לובשי המדים להתעמר בחרדים
אילוסטרציה צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

נכנסנו לחודש אדר ראשון, בעיצומה של מלחמת שלטון השופטים והפקידים והתקשורתנים העוינים את היהדות בכלל והיהדות החרדית בפרט.

המלחמה מתנהלת בלי נשק חם ברוך השם. אבל מערכת הבחירות והחקירות, זאת מלחמה של ממש, עם הרבה כלי נשק קרים וחדים כתער. מלחמת התקפות מילים במקום טילים. מתקפת תעמולה סובייטית ושקרים והסתה נגד הדמוקרטיה בשם הדמוקרטיה.

בארץ מתחוללת הפיכה שלטונית, כמו בימי המהפכה הקומוניסטית. אף היא נשאה את דגל "הדמוקרטיה העממית". גם הם נשאו דגל אדום, נגד "עריצות המלוכה" ברוסיה. לאחר כמה שנים התברר שהמהפכה היתה יותר דיקטטורית משלטון המלוכה הרוסית, שאף היא היתה צרה צרורה.

איננו שייכים לליכוד והימין החילוני אינו אוהב אותנו. אבל הטרור המשפטי פוגע בכל אזרחי הארץ. שלטון נתניהו, אינה קיסרות, כפי שמציגים אותה. להיפך, אין ולא היתה משפחה נרדפת וחסרת אונים במדינה הזאת, ממשפחת נתניהו בעשור האחרון. איננו דוגלים בשלטון נתניהו, שחשש מלפגוע ברודפיו ולנטרל את המהפכה המשפטית של "שומרי הסף" האדומים.

נתניהו והימין מתייצבים דום, מול עריצות המשפטנים. הימין ניצב חלש וחסר כוח מול המהפכנים הבוגדים היושבים בתוך משרדי ממשלתו ועושים כל מה שרוצים נגד העם ונגד צרכי הציבור האמיתיים מדיור ועד תעסוקה, מבריאות ועד חינוך.

הם רודים בעם ושוללים את זכויות האדם לשירות ציבורי מינימלי. הם מטילים על העם מיסים כבדים כדי לפרנס קרוב למליון פקידי שלטון בלתי יצרניים. רובם שורפים זמן ושכר ולא מועילים דבר בעבודה למען הציבור. הם מבלים על חשבון משלם המיסים, במשרדים ובנסיעות בארץ ובעולם, בכל הרמות והחברות הממשלתיות. משלם המיסים הוא כל אזרח שקונה לחם או מוצר, משרוך נעל ועד דירה ורכב.

כותב השורות. צילום: פלאש 90

בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגא. שליטי הרוע שהכתירו את עצמם כ"שומרי הסף", מאשימים דווקא את עניי ישראל המודרים מ"מנעמי השלטון" בחוסר "נאורות ודמוקרטיה". רוב הציבור מודר הנאה מרוב תקציבי המדינה. לאדם רגיל אין סיכוי לזכות במכרזי ענק, שתופרים הפקידים במאות מליארדים בשנה. אין משרה ואין תקציב ואין מכרז פתוח לציבור ביושר.

הכל תפור מראש, במידתם של בעלי הזרוע והקשרים. העם הנרדף בציון נאשם כי אינו מספיק נאמן ל"שלטון החוק" של האדומים. כל זה עוד לפני שהסתיימה בהצלחה "המהפכה של שומרי הסף" בגתן ותרש.

אם חלילה אויבי היהדות ינצחו בבחירות, תיפול שארית הדמוקרטיה של ממשלת הנבחרים בקלפי. "כנופיות שומרי הסף", ישלטו כאן שלטון בלי מצרים. לרשותם עומדים משפטנים המטילים אימה על הציבור. יש להם בתי סוהר ומרתפי חקירות נגד אזרחים ונבחריהם, כמו בברית המועצות. מי שלא מבין זאת, לא קולט את המלחמה המתנהלת על השלטון הדיקטטורי, בגטו העברי בארץ ישראל.

•••

אם זה לא היה נוגע במיוחד ביהדות החרדית, היינו יכולים לעמוד מן הצד ולומר: "מה לנו ולכל מלחמת הבחירות הזאת? מה מעניין אותנו איזה שליט בן התרבות הרעה, ישלוט בנו? זה נבילה וזה טריפה. לצערנו הרב, רדיפת היהדות החרדית היא המטרה הראשונה שלהם, לא פחות מנתניהו. זאת טעות חמורה לחשוב שהציבור החרדי יינצל מרשתם, כבת יענה שטומנת ראשה בחול, מפחד האויב ונטרפת בקלות.

יש הבדל עצום בין שליט חילוני שזקוק לקולות החרדים, בשלטון דמוקרטי, לבין מי שאינו צריך אותנו. ראו את ראשי הערים הדיקטטורים שאינם זקוקים לחרדים. קיים פער עצום בין פקיד אנטי חרדי (ורובם כאלה) שכפוף ל"נבחרי הציבור" הזקוקים לתמיכת נציגי הציבור החרדי בכנסת ובעיריות, לבין שליט כל יכול. לובשי המדים של "שומר הסף" קוראים לעצמם: פקיד מקצועי, יועץ משפטי או כלכלן באוצר.

אין להם אלא "שיקולים מקצועיים". כבר היום הם יורדים לחייו של הציבור החרדי. הם יכולים לרדת עוד יותר לחיי כל יהודי חרדי, באופן שלא נוכל לחיות כאן. הכל ייעשה במסגרת החוקים והתקנות והתבחינים והבירוקרטיה שהם מפעילים נגדנו. גם כך מצבו של הציבור החרדי הולך ומתדרדר מיום ליום משלטון הפקידים. על אחת כמה וכמה, כשתקרוס שארית הדמוקרטיה הפרלמנטרית והעירונית, באדישותנו.

•••

בלי כוח פוליטי, לא נוכל אפילו לעסוק ב"שתדלנות". עצם קיומה של מערכת חינוך חרדית עצמאית, מוטלת על סף פסילה בבג"צ. עשרות עתירות בדרך לחסימת כל תקציב לחינוך החרדי. רבבות זוגות צעירים חרדים חסרי דיור, מודרים מכל סיוע ממשלתי. רוב מקומות העבודה במשק, חסומים מפני יראי ה', הן במגזר העסקי ובעיקר במגזר הציבורי.

כל זה עוד לפני גזירת הגיוס לצבא והחדרת התרבות הרעה לתוך המגזר החרדי, בשיטות מיסיונריות. הדרך היחידה להתמודד עם שלטונות הגטו העברי, הוא בניצול "זכות הבחירה" שיש לנו עדיין בבחירות דמוקרטיות. החרדים עדיין לא נפסלו במדינה. לא ירחק היום וימצאו עילה לשלול את זכות הבחירה מחרדים. סנוניות ראשונות כבר נראו בפסיקות בג"צ, בעתירות נגד יהדות התורה.

"שתדלנות" בלי כוח פוליטי, לא תעזור כאן. בסדום ועמורה, השופטים והפקידים לא לקחו שוחד. בגלות בין הגויים אמרו היהודים: "מה ההבדל בין גוי טוב לגוי רשע? הגוי הטוב מוכן לקבל כסף מיהודים כדי שלא יפגע בו. הגוי הרשע לא לוקח שוחד. במדינת ישראל אין שוחד כספים. פקידי הגטו העברי אינם לוקחים שוחד, חס וחלילה. לכן גזירותיהם קשים יותר נגד היהודים השנואים עליהם, מגזירותיו של גוי טורקי או בריטי ששלטו בארצנו הק'. הטורקים לקחו שוחד ובכך הצלחנו בקושי להתקיים בארץ הזאת.

•••

 כדי שנוכל לעמוד על נפשנו ועל נפש היהדות ביום הבחירות, אנו חייבים להיקהל תחילה. בלי "להיקהל" לא נוכל "לעמוד על נפשם". כל זמן שהציבור החרדי מפוצל לפצלי פצלים, הוא ידולדל מטה מטה ולא יוכל לעמוד על נפש ילדיו ח"ו. כוח הציבור, הוא כוח הרבים. במקהלים אברך ה'. ברוב עם הדרת מלך. אם כך בימים שלום וברכה, על אחת כמה וכמה ביום מלחמה ומצוקה. כולנו למערכה להגנת היהדות, כל אחד על משמרתו. בשם ה' נעשה ונצליח.

המאמר פורסם ב"המחנה החרדי"

ישראל אייכלר הציבור החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד