י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בערוץ הפרטי

נתניהו על מנדלבליט: "נכנע תחת הלחץ" • צפו

אחרי שספג השפלה הפריימריז של הליכוד, בכך שיריבו הפוליטי גדעון סער הצליח להתברג לחמישייה הפותחת ברשימת המפלגה, למרות שניסה למנוע זאת, ראש הממשלה נתניהו הגיע לראיון בערוץ הפרטי שהקים, תקף את היועמ"ש וזלזל בבני גנץ • שידור חוזר

נתניהו על מנדלבליט: "נכנע תחת הלחץ" • צפו
נתניהו צילום: מתוך פייסבוק

ראש הממשלה נתניהו התראיין הערב לערוץ שהקים 'הליכוד טי.וי' והתייחס להכרזה הצפויה על הגשת כתב אישום. 

נתניהו אמר, "תופרים תיקים נגדי? זאת מתפרה שלמה. יש פה משהו מעוות. אין לי ספק שכל בית הקלפים הזה יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי".

ראש הממשלה הוסיף וציין את ההפגנות שנערכו סמוך לבית היועמ"ש, "שלוש שנים עושים לו (ליועמ"ש) הפגנות ליד הבית, בסופרמרקט, בבית הכנסת. מפגיני השמאל אומרים לו אתה ארנבת, אתה סמרטוט, אם אתה לא מעמיד את נתניהו לדין, אם אתה לא מגיש כתב אישום על שוחד אתה לא בנאדם, אתה לא כלום. אז הוא כנראה בשר ודם זה ברור והוא נכנע תחת הלחץ, זה מצער מאוד".

"הפרקליטים שלי הגישו דרישה להשלמות חקירה, להביא גם מסמכים וגם להביא למעלה מ-60 עדים חיוניים שיוכיחו את צדקתי", סיפר נתניהו. "הם התעלמו מזה לגמרי, לא מעניין אותם, לא מעניין אף אחד. זה מדהים, זה התהליך המשפטי אולי החשוב ביותר בתולדות המשפט בישראל ולא עשו דבר כזה. תופרים תיקים? זאת מתפרה שלמה".

"בדרך כלל זה לוקח שנה וחצי מהמלצות המשטרה, שגם אותן ידענו מראש, עד החלטת היועץ. אתה יודע כמה זמן זה לקח כאן? כמה שבועות, כמה ימים. זאת אומרת, דוחסים את התהליך. בדרך כלל היועץ צריך לעבור על כל התיקים בעצמו, לקרוא אותם אחד-אחד את כל העדויות, לא. פה הלכו רק לסיכומים והכל מהר, מהר, מהר. ולמה מהר? בחירות, אתה אמרת. אני גם אומר", תקף נתניהו.

לדבריו, "זו הסיבה אחרת אין הסבר, מה המירוץ המטורף הזה, לאן הם רצים? אני מקווה שלא, אבל הבחירות האלה הם על הקשקש".

 

בנימין נתניהו הליכוד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד