י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בניגוד להתחייבות

לסרי הבטיח - אך הקיוסק הופעל גם השבת

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הבטיח כי הקיוסק בפארק המקומי לא יופעל בשבת קודש, אך בניגוד להתחייבותו, השבת חוללה 

לסרי הבטיח - אך הקיוסק הופעל גם השבת
ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד צילום: פוטו בי, פלאש 90

למרות התחייבותו של ראש העיר יחיאל לסרי שצוטטה בראשית השבוע על ידי מזכיר וועדת הרבנים למען השבת - הקיוסק ממשיך להיות מופעל גם השבת על ידי החברה העירונית.

על פי הפרסום באתר 'אשדוד היום' הקיוסק שהוצב בפארק 'אשדוד ים' תחת סמכותה של החברה העירונית לתיירות, הופעל גם היום במהלך השבת, כאשר חברי וועדת הרבנים הגיעו למקום בצהרי היום לבדוק מקרוב את מה שלטענתם מהווה "הפרה של הסיכומים הקואליציוניים והפרה של הסטטוס קוו".

נציין כי התיעוד המקומם מגיע למרות הצהרתו של מזכיר וועדת הרבנים הרב יצחק גולדקנופף שאמר בראשית השבוע בראיון ל'קול ברמה' כי "יש באשדוד וועדת רבנים שהם מייצגים את הציבור ואח"כ יש את חברי המועצה שמייצגים את הציבור שם, נאמר לי על ידי הרבנים שהיתה שיחה עם ראש העיר והעלו בפניו את הנושא, הוא התחייב שלא תהיה בקדנציה הזו פריצת הסטטוס קוו מעבר למה שהיה לפני הבחירות".

הרב גולדקנוף ציטט את חברי וועדת הרבנים כי הם שמעו מראש העיר יחיאל לסרי כי הקיוסק לא יופעל יותר בשבתות, שלדבריו "זה לא יקרה יותר, הבנתי מהם בשבת הקרובה זה לא יהיה". אלא שכאמור התיעוד מוכיח אחרת.

"אם יש היום חילולי שבת שהם פורצים את הסטטוס קוו שהיה לפני הבחירות - הוא יילחם על זה שזה לא יהיה, זה מה ששמעתי מהבירור שלי. נמתין בשבת הקרובה לראות אם זה דבר חדש ונילחם על זה שזה לא יהיה", הוסיף מזכיר וועדת השבת שכעת נצטרך לראות כיצד יפעל כדי למנוע את הפרצה.

נציין כי בהוראת רבנים, אנו נמנעים מלפרסם את התיעוד שצולם במהלך השבת על ידי כתבת 'אשדוד היום' שכן הוא צולם על ידי חילול שבת.

כזכור, 'בחדרי חרדים' בדק את פרצות השבת מאז הקמת הקואליציה בהשתתפות החרדים בה ראש העיר יחיאל לסרי התחייב שלא לפרוץ את הסטטוס קוו הקיים בעיר והוכיח שבפועל קיימים פרצות רבות בסטטוס קוו מאז נבחר לסרי לפני שלושה חודשים בקולות החרדים בעיר.

אשדוד יחיאל לסרי חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד