י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעמד אלפים

בנו של הגר"ש: "יש לנו נכס שלא יסולא מפז"

לראשונה בקולו: הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת הגר"ש כהן יוצא נגד יוזמת האיחוד החרדי ואומר כי היזומה כולה נועדה שש"ס לא תהיה סיעה גדולה • "כולם יודעים את זה, ולכן מנסים לחבר אותו בכל מיני חיבורים - הכל בשביל שאנחנו לא נהיה גדולים" • תיעוד מהדברים הנוקבים

בנו של הגר"ש: "יש לנו נכס שלא יסולא מפז"
מעמד סיום הש"ס ההמוני צילום: יעקב כהן

בתיעוד שחשף העיתונאי עקיבא וויס בכאן 11, נשמע הרב יעקב כהן אומר כי, "יש לנו נכס שלא יסולא מפז" (ש"ס ודרעי א.ק.). לדבריו: "כולם יודעים את זה, ולכן מנסים לחבר אותו בכל מיני חיבורים הכל בשביל שאנחנו לא נהיה גדולים".

במעמד סיום הש"ס ההמוני בהשתתפות רבנים נציגים בראשות השר אריה דרעי הוסיף הרב כהן ואמר; "אנחנו גדולים וחזקים. אנחנו אחראים לא רק על הקהילות החרדיות. אנחנו מצווים לפעול בכל האחים שלנו בכל הארץ. ואבא דיבר איתי ואמר לי "יתן לי השם כוח כמו שעשינו במוניציפלי ללכת לפרוץ בכל הארץ בבחירות הקרובות".

כאמור, הדברים נאמרו בהמשך ליוזמת איחוד הסיעות החרדיות כאשר הנושא עדיין על הפרק וזאת קודם אירוע השקת הקפיין של ש"ס הערב בו השר אריה דרעי צפוי להתייחס לנושא ולתת התייחסות פןמבית ראשונה

כאמור, אמש אלפי בני תורה וישיבות השתתפו אתמול במעמד 'סיום הש"ס" להצלחת השר אריה דרעי, שהתקיים אמש במתנ״ס מעלה רמות בירושלים.

את המעמד פיארו גדולי תורה וראשי ישיבות, בראשם הראשל״צ הגר״י יוסף, הגרב״מ אזרחי, הגר״א אבא שאול, הגר״י כהן, הגר״י בצרי, הגר״י דרעי ועוד רבים. כמו כן השתתפו חברי הכנסת של התנועה, סגני ראשי ערים ונציגים מכל רחבי הארץ.

פרויקט לימוד הש״ס נערך ע״י מערכת ״דרך המלך״, כאשר אלפי אברכים ובני ישיבות לקחו על עצמם ללמוד את דפי הגמרא. במהלך האירוע צוין בחגיגיות יום הולדתו ה-60 של הרב דרעי שחל בימים אלה, וגדולי התורה העלו על נס את פועלו רב השנים להקמת ופריחת עולם התורה הספרדי בארה״ק.

ראש ישיבת עטרת ישראל הגרב״מ אזרחי אמר באירוע: ״באתי לכאן לכבד את ידיד נפשי הרב דרעי, את מי שחולל את מהפכת היהדות בקרב בני עדות המזרח. הוא האדריכל של המהפכה והוא גם ביצע אותה בפועל. כל כלל ישראל חייב להודות לו״.

הראשל״צ הגר״י יוסף שיבח אף הוא את פועלו של הרב דרעי למען עולם התורה ואמר, ״תמיד התקנאנו בקשר המיוחד שהיה לו עם אבי מורי זצ״ל״. את דברי מרן ראש הישיבה הגר״ש כהן שנבצר ממנו להשתתף בשל החלמתו, הביא בנו הגר״י כהן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד