י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נהג הטרנספורטר משחזר בשיחה ל'בחדרי'

"הרגשתי מכה עצומה; אני סובל מחבלות קלות - יצאתי ממש בנס"

נהג הטרנספורטר שנפגע מהאוטובוס משחזר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "הרגשתי מכה עצומה ברכבי; לא ראיתי מאיפה הוא בא; אני סובל מחבלות, אולי פגיעת ראש קלה, יצאתי ממש בנס" • וגם: סיכום כל ממצאי התחקיר הראשוני: "חלק בגדר הברזל חדר לתוך האוטובוס" • צפו בתיעוד 

"הרגשתי מכה עצומה; אני סובל מחבלות קלות - יצאתי ממש בנס"
זירת התאונה של קו 304 בכביש 443 צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שני הרוגים ועשרות פצועים ובהם שלושה במצב קשה, בתאונת הדרכים סמוך לבית חורון הבוקר בהתהפכות אוטובוס קו 304 של חברת קווים עילית שנסע ממודיעין עילית לירושלים.

מפרטים שעולים מתחקור ראשוני והגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי האוטובוס נפל על צידו, כאשר חלקו העליון נמצא בשול הדרך וחלק בגדר הברזל חדרה לתוך האוטובוס.

צוותי כיבוי וחילוץ פעלו במשך זמן מה לחילוץ מורכב של שני ההרוגות מתוך האוטובוס, ואנשי זק"א טיפלו בכבוד המת.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה בשלב זה כי בנתיב הנסיעה המקביל מכיוון בית חורון למודיעין אירעה תאונת דרכים קלה בין שני כלי רכב.

רכב פרטי מסוג הטרנספורטר שהגיע ממול, מכיוון מודיעין לבית חורון הבחין בתאונה, עצר בשטח ההפרדה מצד שמאל לכביש בכוונה להעניק סיוע, נהג האוטובוס שהגיע אחריו פגע ברכב הטרנספורטר, התהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות.

"נסעתי בנתיב השמאלי" משחזר נהג הרכב הפרטי, בו פגע האוטובוס לפני שהתהפך. בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר כי הבחין בתאונה בנתיב הנגדי.

"היות ואני חובש חירום, אוֹתַתִּי עם הוינקר ימינה, כדי לעצור בצד הדרך בבטחה ולהעניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים" הוא מספר. "שני רכבים שהיו בנתיב הימני חלפו, ואז הרגשתי מכה עצומה ברכבי".

הנהג, לא יודע לומר באיזה נתיב היה האוטובוס, "לא ראיתי מאיפה הוא בא, אבל בזמן שהוא פגע בי עדיין לא התחלתי לעבור לנתיב הימני. נכנסתי להלם לשניות ספורות, וכשחזרתי לעצמי כבר ראיתי את האטובוס הפוך". הוא נפגע באורח קל ופונה לבית החולים, שם הוא עובר בדיקות.

"אני סובל מחבלות, אולי פגיעת ראש קלה, יצאתי ממש בנס" הוא אומר ל'בחדרי חרדים' כשהוא נמצא בבית החולים. "לקח לי זמן להתעשת מהתאונה, יש כמה שניות שלא זכורות לי" אומר הנהג, שלפני כעשור נפצע באורח קשה בתאונה בדרום, עת רכב על אופנוע. כעת הוא מתאושש בבית החולים. חוקרי תאונות דרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

מחברת קווים-עילית נמסר כי נציגי החברה פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות ההצלה, המשטרה, מד"א, ועיריית מודיעין עילית".

החברה מבצעת תחקור ראשוני של האירוע וממצאיו יועברו לגורמים המוסמכים. חברת קווים עילית משתתפת בצער משפחות ההרוגים ומאחלת רפואה שלימה והחלמה מהירה לפצועים".

בתוך כך, בבתי החולים מאושפזים 3 פצועים קשה מתאונת האוטובוס בכביש 443 סמוך לבית חורון. שלושה פצועים במצב קשה פונו מזירת התאונה הקשה, שניים מהם אושפזו בבית החולים שערי צדק ואחד בשנות ה-20 לחייו אושפז בהדסה עין כרם.

חמישה נפגעים נוספים מאושפזים במצב בינוני והשאר במצב קל. הנפגעים פונו לבתי החולים הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים, תל השומר ואסף הרופא.

אסון התהפכות התהפכות אוטובוס אסון אוטובוס 304

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד