ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הגר"ד לנדו מגיב • חשיפת 'בחרדי'

"יש שריפה בעיר; לא יכולתי לעמוד מן הצד"

לראשונה מאז סערת התמיכה בתקציב העירוני באלעד בניגוד לעמדת וועדת הרבנים המקומית - ראש הישיבה הגר"ד לנדו מתייחס לסערה: "ראיתי שיש שריפה בעיר; לא יכולתי לעמוד בצד ולא לכבות"

"יש שריפה בעיר; לא יכולתי לעמוד מן הצד"
הגר"ד לנדו ורבני אלעד צילום: יעקב לדרמן

לראשונה מאז סערת התמיכה בתקציב העירוני באלעד בניגוד לעמדת וועדת הרבנים המקומית - ראש הישיבה הגר"ד לנדו מתייחס לסערה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום שישי החולף עלו למעונו של ראש ישיבת סלובודקה הגר"ד לנדו כמה מרבני העיר אלעד.

בין הרבנים: הרב רפאל גפן מראשי ישיבת תורה בתפארתה, הרב טוביה בלוי מרבני אלעד והרב צבי פכטר ראש כולל 'מדרש אליהו' באלעד; הרבנים נכנסו למעונו על מנת לשוחח בענייני היום בעיר אלעד.

במהלך השיחה התייחסו הרבנים להוראותיו של רה"י הגר"ד לנדו - שהורה לשניים מנציגי דגל התורה במועצה לתמוך בתקציב העירוני של ישראל פרוש ובכך למנוע וועדה קרואה בעיר.

בין הדברים התבטא לראשונה ראש הישיבה, שכאמור עומד מאחורי ההוראה, והסביר מדוע הורה לתמוך בתקציב: "ראיתי שיש שריפה בעיר, לא יכולתי לעמוד בצד ולא לכבות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי בעקבות ההצעה של שני נציגי דגל התורה בעיר, משה ברדוגו ואיסר שפירא, שהצילו את ראש העיר מהליכה לוועדה קרואה - נקראו הנציגים יחד עם יו"ר הרשימה אבי שטרן, לשיחת בירור בפני חברי הכנסת.

במהלך השיחה הטיחו בהם חברי הכנסת טענות קשות על המעשה שנעשה, כאשר הנציגים הפנו את חברי הכנסת לגדולי התורה שהורו להם לתמוך בתקציב חרף הוראת וועדת הרבנים המקומית שליוותה את מערכת הבחירות בעיר.

הגרד לנדו אלעד סלובודקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד