י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גרם לתאונה?

נהג הפולקסווגן ייחקר; "קרה תוך כדי נסיעה"

בשל החשד כי בגללו נגרמה התאונה המזעזעת, צפוי היום (שני) להיחקר באזהרה נהג הרכב מסוג פולקסווגן שספג את פגיעת האוטובוס בטרם התהפך • הנהג מכחיש בתוקף את הטענות כלפיו

נהג הפולקסווגן ייחקר; "קרה תוך כדי נסיעה"
קו אוטובוס 304 לאחר חילוץ ההרוגות צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

נהג הרכב מסוג פולקסווגן טרנספורטר בו התנגש האוטובוס קו 304 של חברת קווים אתמול, ייחקר בשעות הקרובות במשטרה- באזהרה, בחשד שבשל העובדה שעצר את רכבו כדי לסייע לתאונה אחרת, גרם לתאונה המחרידה. אתמול, הנהג התראיין ל'בחדרי חרדים' והכחיש את החשד, כשלטענתו "הכל היה תוך כדי נסיעה". 

בתוך כך, מרבית נפגעי התאונה, שוחררו מבתי החולים, והפצועים באורח קשה, שלושה במספר, מצבם הוטב משמעותית ומוגדר בינוני. 

במשטרת מחוז ש"י ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה בה מצאו את מותן חיה רחל גוטמן ע"ה (24) שהשאירה אחריה בעל ותינוק, ורוחמה רוזן ע"ה (27). בשלב זה של החקירה, שני הנהגים, של האוטובוס קו 304 ורכב הטרנספורטר - חשודים.

הנהגים שנפצעו בתאונה, זומנו לחקירה במשטרה. נהג האוטובוס מחברת קווים עילית עדיין מאושפז בבית החולים, והוא זומן לחקירה עם שחרורו. נהג הרכב המסחרי, בו התנגש האוטובוס, שוחרר אמש והיום (שני) כאמור, צפוי להיחקר.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במשטרה, עולה כי בנתיב הנסיעה המקביל, מכיוון בית חורון למודיעין אירעה תאונת דרכים קלה בין שני כלי רכב. רכב פרטי מסוג הטרנספורטר שהגיע ממול, מכיוון מודיעין לבית חורון הבחין בתאונה, עצר בשטח ההפרדה מצד שמאל לכביש, בכוונה להעניק סיוע, נהג האוטובוס שהגיע אחריו פגע ברכב הטרנספורטר, התהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר אתמול נהג הטרנספורטר כי נסע בנתיב השמאלי והבחין בתאונה בנתיב הנגדי. "היות ואני חובש חירום, אוֹתַתִּי עם הוינקר ימינה, כדי לעצור בצד הדרך בבטחה ולהעניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. שני רכבים שהיו בנתיב הימני חלפו, ואז הרגשתי מכה עצומה ברכבי". לדבריו, הוא רכבו נפגע "תוך כדי נסיעה", אך במשטרה חושדים כאמור שהוא עצר את רכבו.

מזירת התאונה הנוראית הגיעו לבתי החולים עשרות פצועים, בהם 3 במצב קשה, כ-10 במצב בינוני ועשרות פצועים קל. מבירור שערך 'בחדרי חרדים' עולה כי מרביתם שוחררו לבתיהם ומצבם הרפואי של הפצועים קשה - השתפר משמעותית. בסך הכל מאושפזים בשעה זו 12 נפגעים, מהם 6 במצב בינוני ו-6 קל.

מבית החולים שערי צדק שוחררו ביממה האחרונה 14 נפגעים מתאונת הדרכים אתמול בכביש 443. בחסדי שמים, במצם של שני פצועים שמצבם הוגדר קשה - הוטב ומצבם בינוני. בסך הכל נותרו מאושפזים חמישה, מהם ארבעה במצב בינוני ואחד במצב קל.

גם מבתי החולים של "הדסה" שוחררו מרבית הנפגעים, ונותרו מאושפזים שלושה, בהם פצוע בינוני ושני פצועים באורח קל.

מבית החולים אסף הרופא שוחררו 10 פצועים, ונותרו מאושפזים פצוע בינוני ופצועה קל; בין שבעה פצועים ובהם 2 בינוני, נותרו בבית החולים תל השומר שני פצועים בלבד באורח קל.

תאונת דרכים אירוע רב נפגעים אסון אוטובוס 304 חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד