י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך תעשו כסף מרשימת אנשי הקשר שלכם

עוד מיזם מהפכני מבית 'ביסיד', הזרוע האמריקאית של 'בסדנו השקעות': 'לידרס' - כך ניתן להפוך את רשימת אנשי הקשר שלכם להכנסה כספית • המיזם התעורר לאחר ש'בסדנו' התוודעה לאתגרים בהם נתקלות חברות סטרטאפ על מנת להגשים את חלומם, להביא לידי גמר את המיזם עליהם הם שוקדים ומקדישים את חייהם

כך תעשו כסף מרשימת אנשי הקשר שלכם
ויזואל לידרס צילום: יח"צ

כל חברת סטרטאפ באשר היא עשויה לעבור משוכות רבות כדי להביא את המיזם שלה לידי מימוש: זה יכול להתחיל בבעיה בתיאומים ובתפירת קצוות מול גורמי מקצוע טכניים, ועד לקושי בהכנסת המוצר לחנויות הרלוונטיות והצגתו בפני משתמשי הקצה. ל'בסדנו' 40 חברות הזקוקות לקידום ועוד חברות ממגוון תעשיות מצטרפות בכל חודש.

מצד שני, לכל אחד מאתנו יש ב"ה מספר ילדים, עשרות בני דודים ומאות מכרים בקהילתם. הקשרים שלנו, בין אם אנחנו יודעים זאת ובין אם לאו, שווים כסף רב, זאת משום שאנו מכירים מגוון רחב של אנשים ממבחר גדול של תעשיות. בממוצע, כל אחד עשוי ויכול לסייע ליותר מ-15 חברות סטרטאפ – מבלי לדעת זאת.

בדיוק לצורך זה הגו ב'ביסיד' את המיזם: 'לידרס' – פלטפורמה ראשונה מסוגה העושה שימוש בקשרים בין אנשים לעזרת סטרטאפים הזקוקים לקשרים אלו.

איך זה עובד? פשוט מאוד!

כל אחד יכול להתחבר ל'לידרס' ולהשאיר את רשימת מכריו – ללא צורך בציון שמם – אלא רק את תפקידם ומקום עבודתם. ברגע שיתעורר צורך אצל אחת מהחברות להזדקק לאחד או יותר מהמכרים שלכם, 'לידרס' תיצור עמכם קשר  כדי לחבר את הקצוות בין המכרים שלכם לחברה הרלוונטית.

חלק מההיכרויות מובילות לפגישות וחלק מהפגישות מובילות לעסקים בעלי ערך רב שנרקמים ומתממשים בין הצדדים. אם עסקה כזו אכן מתממשת, משתתף 'לידרס' שהשכיל לחבר בין הצדדים, מרוויח מכל חיבור כזה כמה אלפי דולרים עבור מאמציו.

כחלק מהרחבת הרשת, בסדנו מפגישה בין הסטארטאפים אותם היא מקדמת ומובילה לבין אנשי עסקים בברוקלין, ניו-יורק. האירוע ייערך במהלך היום כולו, בתאריך י"ט אדר א' (24/02/2019) ויקחו בו חלק מהאנשים המובילים במשק בארה"ב כמו עו"ד ABE ROTH ועוד.

אז איך לוקחים חלק ונרשמים? פשוט מאוד! מחייגים לטל':1800-801-801 שלוחה 202 או משאירים פרטים באתר: https://www.besadno.co.il/

 

 

בסדנו חו"ל סטרט-אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד