י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד מרמאללה

הלוחמים מחפשים במסגד את רוצח הנערה

הערב (שני) מתפרסם לראשונה תיעוד וידאו של פשיטת כוחות הימ"מ והשב"כ על מסגד ג'מאל עבד אל-נאצר, בעיר הפלסטינית אל-בירה הסמוכה לרמאללה בחיפוש אחר המחבל | צפו בוידאו

הלוחמים מחפשים במסגד את רוצח הנערה
חיפוש במסגד אחר המחבל ערפאת ארפאעיה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המחבל ערפאת ארפאעיה (29) מחברון שרצח את אורי אנסבכר הי"ד, הובא היום לראשונה לבית משפט השלום בירושלים, שם השופט אורן סילברמן האריך את מעצרו בעשרה ימים. המחבל, חשוד בשתי עבירות רצח.

בדף הפייסבוק של "חדשות רמאללה" פורסם הערב (שני) תיעוד וידאו של פשיטת כוחות הימ"מ והשב"כ על מסגד ג'מאל עבד אל-נאצר, בעיר הפלסטינית אל-בירה הסמוכה לרמאללה. הכוחות הגיעו למקום ליל שבת בעקבות מידע מודיעיני, אולם המחבל כבר לא היה במקום. שעות לאחר מכן, הוא נעצר במבנה נטוש - ונעצר.

אתמול (ראשון) הותר לפרסום כי מחקירתו של המחבל בשב"כ עולה, כי הרצח של הנערה אורי אנסבכר הי"ד (19) תושבת תקוע, בוצע ממניע לאומני מובהק. בהמשך ערפאת ארפאעיה שיחזר את הרצח בפני חוקרי השב"כ והמשטרה וקשר עצמו באופן מובהק לפיגוע הנורא שביצע ביום חמישי שעבר בעין יעל בירושלים.

המחבל ערפאת ארפאעיה בביהמ"ש הבוקר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מהחקירה של השב"כ עלה כי המחבל יצא בבוקר יום חמישי מביתו שבחברון - כשהוא מצוייד בסכין. הוא עשה את דרכו לכיוון כפר בית ג'אלה הסמוכה לבית לחם - שם הבחין באורי הי"ד. המחבל תקף אותה באכזריות רבה ורצח אותה.

ערפאת ארפאעיה אורי אנסבכר ימ"מ מעצר מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד