י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האחדות החרדית

ליצמן: "לא אשב בממשלה משותפת של גנץ ולפיד"

סגן השר הצהיר כי לא ישב בקואליציה עם גנץ ולפיד • על אחדות הגוש החרדי: "עשינו איחוד גדול עם 'דגל התורה" על ש"ס: "אולי לא הייתה מעוניינת"  

ליצמן: "לא אשב בממשלה משותפת של גנץ ולפיד"
יעקב ליצמן צילום: שלומי כהן, פלאש 90

יו"ר יהדות התורה חה"כ וסגן השר יעקב ליצמן אומר היום (שני) בכנס בשבע כי הוא לא יישב בקואליציה בה ייקחו חלק הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

בראיון שהעניק היום לעיתונאי עופר חדד בכינוס 'בשבע' הצהיר ליצמן כי "לא אשב בממשלה משותפת של גנץ ולפיד ואני אומר את זה חד משמעית".

ליצמן התייחס גם לנושא 'האחדות החרדית' שלכאורה ירד מסדר היום בעקבות דבריו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמש בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של ש"ס בבת ים ואמר "האמת היא שעשינו איחוד עם דגל התורה וזה איחוד גדול, אולי הם (ש"ס) לא רוצים ואני לא אמור להסביר אותם. איך שהרעיון עלה שאלתי את הרבנים שלי וחזרתי עם תשובה חיובית, כך שזה לא בא מהצד שלנו".

עוד נשאל סגן שר הבריאות על מי ימליץ לראשות הממשלה לאחר הבחירות והשיב כי "ראש הממשלה ימשיך להיות בתפקידו. אני לא מבין איך זה עובד, אם הם רוצים שנשמור חוק או לא, אם נשמור חוק אז ראש הממשלה יכול לכהן גם אחרי כתב אישום". "כרגע עוד בכלל לא נמצאים שם" הוסיף.

ליצמן הצהיר כי החרם שלו על לפיד עדיין שריר וקיים ואף תקף את בני גנץ כשאמר: "אני לא אוהב הרבה מהדברים שהוא אומר, אבל זה מה שפוליטיקאים מדברים לפני בחירות. אך לפיד בכהונתו כשר האוצר פגע וביזה את הציבור החרדי".

בהמשך דבריו אמר סגן השר ליצמן: "שאלו אותנו למה יש לכם כל כך הרבה סעיפים בהסכם הקואליציוני ואמרתי שאנחנו צריכים לתקן את כל הנזק הגדול שלפיד עשה".

בנוגע לתפקידו בקואליציה הבאה אמר: "בהחלט ארצה להיות בתפקיד סגן שר הבריאות למרות הביקורת שנשמעת לעיתים מפי אנשים פרטיים. מה לעשות, אם יש לי תקציב מסוים שאני מקבל מהאוצר, אני חייב לחלק את זה באופן שכל אחד יקבל משהו, אי אפשר לתת מענה בתקציב הזה לכולם" והוסיף כי "אני מאחל לכם שלא תצטרכו את מערכת הבריאות, שתמיד תהיו בריאים".

יעקב ליצמן המפץ החרדי בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד