י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תשנה את כללי המשחק"

הבטחת הבחירות של כחלון: מעונות יום - לא יותר מ-1,200 ש"ח

אחרי שהבטיח לטפל בשוק הטלפונים ובשוק הדיור, נראה כי שר האוצר משה כחלון הולך להסתער על הדבר הבא: "הוזלה משמעותית במחירי מעונות היום; ההורים ישלמו כחצי מהסכום שמשלמים היום ויקבלו יותר פיקוח" • אז האם ההצעה "תשנה את כללי המשחק" כפי שהבטיח?

הבטחת הבחירות של כחלון: מעונות יום - לא יותר מ-1,200 ש"ח
השר משה כחלון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון, מכמס בשעה זו (רביעי) מסיבת עיתונאים מיוחדת במטה מפלגתו בתל אביב, שם הוא מוסר הצהרה מיוחדת שתחשוף את כוונותיו כשר האוצר בקדנציה הבאה.

יוזכר כי בימים האחרונים הבטיח כחלון לתת הצהרה "שתשנה את כללי המשחק". אז אחרי שהבטיח לטפל בשוק הטלפונים (והצליח י.א) ובשוק הדיור ("מחיר למשתכן" י.א), נראה כי כחלון הולך להסתער על הדבר הבא.

במהלך נאומו הכריז כחלון על תכנית חדשה שתכלול העברה של כל הסמכויות על החינוך לגיל הרך למשרד החינוך והגדלה משמעותית של כל התקציבים. לדבריו, בזכות התכנית "הורים ישלמו מחצית ממה ששילמו עד כה עבור מעונות היום". 

"דבר אחד שכחו לומר כל הנציגים למיניהם - מה הם מתכוונים לעשות לטובת הציבור, לטובת הזוגות הצעירים, ההורים שלהם, ומה הם מתכוונים לעשות לטובת הגיל הרך, וזה מה שאנחנו הולכים להציג היום. אנחנו גם מכירים את איכות החינוך".

כחלון הוסיף: "אני אומר לכם באופן אישי, אני לא רוצה. בגיל שנה תהיה במעון לא של משרד הכלכלה או משרד הרווחה. והנכדה שלי תהיה במעון בפיקוח משרד החינוך".

"אלה הדברים שאנחנו הולכים להציג היום. עשינו מהפכות, המהפכות האלה לקחו זמן, מהפכת הסלולר לקחה שלוש שנים, מהפכת הדיור למשתכן, לקחה שלוש שנים".

עוד הוסיף שר האוצר כי "זאת תוכנית שתוזיל משמעותית את מעונות היום, עם איכות החינוך ממה שמקבלים היום", הסביר כחלון. "הילדים מקבלים יותר פיקוח, ללא פשרות, וההורים ישלמו כחצי מהסכום שהם משלמים היום. יש כאן בשורה ענקית. לילדי ישראל, לזוגות הצעירים, להורים שלהם ולחברה בכלל".

לפני שעה קלה צייץ כחלון בחשבון הטוויטר שלו: "בעקבות המהפכה שנביא לחינוך לגיל הרך: הילדים יקבלו הרבה יותר, הפיקוח יהיה מלא וללא פשרות וההורים ישלמו חצי ממה שמשלמים היום".

יצוין כי רק אמש נשאל השר כחלון ע"י העיתונאי עמית סגל בכנס ירושלים האם בכוונתו להמשיך לכהן כשר אוצר והלה השיב שכן. בנוסף, כחלון הבטיח שימליץ על נתניהו לראשות הממשלה.

משה כחלון מעונות יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד