י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשל דחיית בקשתו

נתניהו נגד היועמ"ש: "הלחץ גורם לו להיחפז, הטענות נגדי יתרסקו"

לאחר שמנדלבליט דחה את בקשת עורכי הדין של נתניהו להשלמות חקירה בתיקיו, ראש הממשלה משיב אש •  "מצער שהלחץ של השמאל והתקשורת כנראה גורם ליועמ"ש להיחפז ולהודיע על שימוע לפני הבחירות. אחרי הבחירות יתרסקו כל הטענות נגדי", הגיב נתניהו להחלטה

נתניהו נגד היועמ"ש: "הלחץ גורם לו להיחפז, הטענות נגדי יתרסקו"
נתניהו / מנדלבליט צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השיב היום (רביעי) לפניית באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכללה, בין השאר, בקשות לבצע פעולות חקירה נוספות בתיקים הנוגעים למרשם.

בתשובה ששוגרה לסנגורים על ידי ד"ר גיל לימון בשם היועמ"ש, נמסר מפי עוזרו הבכיר של היועמ"ש לממשלה, כי "בשלב בו אנו נמצאים לא נדרשות פעולות חקירה נוספות".

כן הובהר לסנגורים כי המידע המצוי בידיהם הינו חלקי ביותר, ואף צויין כי כמה מן הגורמים המוזכרים במכתבם, שלגביהם ביקשו כי תיגבה עדותם, כבר מסרו עדות במהלך החקירה.

בשלב זה חומר הראיות נבחן אצל היועץ המשפטי לממשלה, "וכפי שהבהרנו בעבר – מוצע להימנע מהסתמכות על פרסומים שונים אודות חומרי הראיות או תהליך העבודה על התיקים, ולדבוק רק בפרסומים הרשמיים".

ראש הממשלה נתניהו הגיב על כך ואמר כי "מצער שהלחץ של השמאל והתקשורת כנראה גורם ליועמ"ש להיחפז ולהודיע על שימוע לפני הבחירות, בשעה שהאמת תצא לאור בתהליך השימוע רק אחרי הבחירות".

עוד הוסיף "צר לי שהיועמ"ש דחה את בקשתי להתעמת עם עדי המדינה וגם את בקשת פרקליטיי לחקור עשרות עדים שלא נחקרו ושמוכיחים את צדקתי. כל זה יקרה בתהליך השימוע שיתקיים רק אחרי הבחירות ושבו יתרסקו כל הטענות נגדי, כפי שקרה לטענות נגד אישי ציבור אחרים שיצאו ללא רבב לאחר שניתנה להם ההזדמנות להגן על עצמם".

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו היועמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד