י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מעקב 'בחדרי'

ליצמן על חילולי השבת באשדוד: "לא פותחים דברים חדשים"

המשך מעקב 'בחדרי' בנוגע לחילולי השבת המתרבים בעיר אשדוד • סגן השר יעקב ליצמן התייחס הערב (רביעי) לדווח אמש 'בבחדרי חרדים' כי יורחב מתחם בילויים בעיר שיפעל בשבת: "לא פותחים דברים חדשים בעיר - לא ניתן לפרוץ את ההסכם ואת הסטטוס קוו בעיר אשדוד"

ליצמן על חילולי השבת באשדוד: "לא פותחים דברים חדשים"
סגן השר יעקב ליצמן צילום: Aharon Krohn/Flash90

סגן השר יעקב ליצמן התייחס הערב (רביעי) לחילולי השבת המתרבים בעיר אשדוד וטוען כי לא פותחים "דברים חדשים" בעיר. כזכור, רק אתמול פורסם ב'בחדרי חרדים' על הרחבת מתחם הבילויים בעיר שיפעל גם בשבת. 

בראיון שהעניק הערב ל'קול חי' התייחס ליצמן לחילולי השבת המתרבים בעיר אשדוד ואמר: "הכל זה כמה אנשים שעושים את זה", לטענתו, "זה לא המצב, לא פותחים (דברים חדשים א.ק.) ואני חושב שיש הרמוניה בעיר".

בהמשך דבריו הבהיר: "ברור שאנחנו לא ניתן לפרוץ את ההסכם ואת הסטטוס קוו באשדוד, אבל מה שכן, מה שאני אומר זה לא התקופה, אני לא מעוניין שפתאום יעשו מהנושא הזה כל הבלגן, עברו סה"כ חודשיים מהבחירות המקומיות".


ליצמן חידד את דבריו בעניין חילולי השבת ואמר קודם לכן: "צריך להבין דבר אחד שיש כמה מפלגות שהיו שמחות להעלות את הנושא אם זה, באשדוד או בטבריה, אני לא חושב שזה מעניין את הציבור שנעשה מזה עניין".

כזכור, בימים האחרונים דיווח 'בחדרי חרדים' על חילולי השבת המתרבים בעיר אשדוד כאשר השיא הגיע אתמול עם הדיווח אמש (שלישי) כי הוועדה המחוזית אישרה הקדמת בית קולנוע חדש שיפעל בשבת.

נציין עוד כי עד כה הנציגים החרדים, וועדת הרבנים המקומיים ויומני אגודת ישראל, שומרים על שתיקה ומסרבים להתייחס לפניית בחדרי חרדים, כיצד בכוונתם לפעול בכדי למנוע את חילולי השבת המתרבים בעיר.

יעקב ליצמן אשדוד חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד