י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שר הכלכלה אלי כהן במרכז אחים

"מרכזי אחים בונים כלכלה חרדית חזקה "

שר הכלכלה מר אלי כהן התארח הבוקר במרכז אחים - בני ברק, וקיים שיח פתוח עם חברי אחים על ההזדמנויות בעולם העסקים החדש • השר ציין בפניהם כי מתחמי עסקים משותפים דוגמת מרכז אחים, המותאם לצרכי היזם החרדי, מגדילים את סיכויי ההצלחה של עסקים חדשים ומאפשרים להם להגיע לצמיחה ושגשוג כלכלי

"מרכזי אחים בונים כלכלה חרדית חזקה "
השר כהן במרכז אחים צילום: דוד ברמן

במהלך הסיור במתחם, יחד עם הנהלת 'אחים גלובל', הביע השר את התרשמותו מרמת השירותים המשרדיים העומדים לרשות חברי אחים, כולל עמדת מכרזים פתוחה ללא תשלום, מפגשי העשרה ומנטורינג עסקי עם בכירי המשק, והכול במסגרת קהילת עסקים חרדית איכותית המעניקה לחבריה מגוון הזדמנויות לגיוס לקוחות ויצירת חיבורים עסקיים.

השר נכנס גם לבית הכנסת המושקע 'תפילה למשה' הפועל במתחם, בו מתקיימים תפילות ושיעורי תורה כסדרם, כולל שיעורי הלכה הנוגעים לבעלי עסקים, וכמובן שיעורי דף היומי לחברי אחים. במהלך הסיור שוחח השר עם מספר יזמים מענפי העשייה השונים, ושמע מהם על התנופה בפעילותם העסקית בזכות הצטרפותם לקהילת אחים.

בהמשך התכנסו חברי אחים עם שר הכלכלה לשיח פתוח, כאשר בפתח המפגש הצהיר השר כי הצלחת המשק הישראלי תלויה בין היתר בצמיחת הכלכלה החרדית, בעיקר ביזמות ופתיחת עסקים. לדבריו, עוצמתה של ארה"ב נובעת מכך שהיא הכלכלה החזקה בעולם. "קנדה גדולה יותר בשטחה, הודו וסין גדולות יותר בכמות האוכלוסייה, ועדיין ארה"ב היא המעצמה המובילה בזכות עוצמתה הכלכלית הבלתי ניתנת לערעור. כולנו רוצים לתת מענה מיטבי לצרכי הרווחה והרפואה בישראל, אולם הדבר מחייב כלכלה חזקה וצומחת, ולכך דרושה גם כלכלה חרדית חזקה וצומחת", דברי השר אלי כהן.

מנכ"ל מתחם 'ביזמקס' בירושלים ויו"ר פורום ההיי טק החרדי, ר' איציק קרומבי, הציג בפני שר הכלכלה את האתגרים עימם מתמודדים יזמים חרדים בכל התחומים, ובמיוחד בעולם ההיי טק, וביקש את עזרת השר בגיבוש נהלים המתאימים לצרכי היזם החרדי. השר כהן הדגיש כי הממשלה מחויבת לקידום היזמות החרדית, ותוך כדי שיחה העלה את יו"ר רשות החדשנות במשרד הכלכלה על הקו, וסיכם עמו על מפגשים מיוחדים ליזמים חרדים במרכזי אחים.

במרכז אחים – בני ברק מעמידים לרשות עצמאים ואנשי עסקים חרדיים שירותי משרד מלאים, לצד שירותי מעטפת  מקצועיים בדרך להצלחה, כולל חברות בקהילת עסקים איכותית ומגוונת, סביבת עבודה חדשנית ונעימה, מפגשים והרצאות מקצועיות בנושאי יזמות, שיווק וגיוס משקיעים ולקוחות.

אלי כהן אחים גלובל פרנסה פרנסה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד