י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כל החידושים שמשפרים את איכות החיים עם השתלות שיניים

ד"ר שיפר, רופא צעיר, מודרני, מעודכן וחדור מוטיבציה מגיע עם כל האנרגיות לשפר למטופלים שלו את חווית הטיפול ולגרום להם להבין שהעולם הכל כך מסובך של השיניים הוא די פשוט אם עושים אותו נכון ולא מדלגים על שלבים חיוניים

כל החידושים שמשפרים את איכות החיים עם השתלות שיניים
טיפול שיניים צילום: pixsabay

בעבר להשתלות שיניים היה שם רע ובוצעו בפחד עקב חוסר במחקרים, ידע וניסיון.

ד"ר שיפר, רופא צעיר, מודרני, מעודכן וחדור מוטיבציה מגיע עם כל האנרגיות לשפר למטופלים שלו את חווית הטיפול ולגרום להם להבין שהעולם הכל כך מסובך של השיניים הוא די פשוט אם עושים אותו נכון ולא מדלגים על שלבים חיוניים.

"לרופאים הוותיקים לא היה את הכלים והחומרים שיש לנו בעידן הנוכחי" מסביר ד"ר טל שיפר.

היום, ניהול הסיכונים מחושב ברמה מדויקת ואחוזי קליטת השתלים הוא מעל 90% אם עובדים עם הפרוטוקול הנכון, הידע והניסיון המתאים.

אם גם אתם לקראת טיפול שיניים, מפוחדים, מבולבלים ואובדי עצות, הכנו לכם כמה המלצות שקטפנו מפיו של ד"ר שיפר, שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך כל כך משמעותית:

קודם כל בחירת הרופא, עדיף ללכת לרופא נעים הליכות וסבלני שילווה אתכם במהלך הטיפולים, תנסו להשאיל את מספר הטלפון האישי של הרופא ולראות האם יש גוף של מרפאה שעומד מולנו או הרופא בעצמו, כך תוכלו לקבל תשובות מידיות בשלבי ההחלמה ובימים קריטיים ולא מול משיבון.

פה היתרון של מרפאה פרטית מובהק מול תאגידים גדולים שלא יודעים אפילו מי הרופא המבצע, ומי הרופא שמשקם את השיניים לאחר תקופת ההחלמה או לחילופין שהרופא מתחלף והמתרפא צריך להסביר לו ממה שהוא שמע שעשו לו.

המחירים נעים בין המרפאות השונות במרחקים גדולים, כיוון שסוגי הפתרונות בטיפול גדול של מספר רב של שתלים הם מגוונים מאוד ולכן במקום לנסות להבין מה ראוי לכם והאם המחיר הוגן, מה שידרוש ממכם המון מאמצים וידע, תחכו בחדר המתנה לשמוע דעות של מטופלים שכבר בתהליך הטיפול מבלי שהכינו אותם מראש, אלו ההמלצות הטובות ביותר האם הרופא הזה יכול לספק את צרכיי מבלי שאני אצטרך להבין את כל עולם רפואת השיניים?

עם השנים, התחום הלך והשתכלל עד שהגיע לשיאו בשנים האחרונות. מרפאות מקצועיות כמו הקליניקה של ד"ר שיפר, עורכות השתלות שיניים וכתרים ממוחשבים שאיכותם גבוהה פי כמה מהשתלות השיניים והשיקום שיניים של פעם. השימוש בטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לרופאים רמות דיוק שפעם היו בגדר חלום והתאמה מושלמת של השתל החדש למיקום שלו בפה. מעבר לדיוק הרב, המשמעות היא הפחתה של גורמי הסיכון והסיבוכים האפשריים בטיפול, זמן החלמה קצר יותר והכתרת הטיפול כהצלחה.

שיניים חסרות הן לא רק מפגע אסתטי שעלול לגרום לירידה בביטחון העצמי, מבוכה וחוסר נוחות, אלא יש להן משמעויות בריאותיות, תזוזה לא רצויה של השיניים הסמוכות והנגדיות. בנוסף הן עלולות לגרום לבעיות בדיבור, בדיקציה ובעיקר בלעיסת מזון ועומס יתר על יתר השיניים, ולכן, יש לטפל בחלל שנוצר מוקדם ככל האפשר, ולחזור לאיכות החיים שהייתה לפני שהשן נפגעה. שיניים חסרות יכולות להיווצר כתוצאה נסיגה בתמיכת העצם, טראומה או עקירה לאחר ריקבון של השן אך הפתרון לכל מצב כזה הוא אחד – השתלת שיניים.

ד"ר טל שיפר עובד עם מספר חברות שתלים כאשר הוא יודע בדיוק מה התכונות של כל שתל, יתרונותיו וחסרונותיו, ולכן מסביר לנו שלא די בחברת שתלים אחת, אלא התאמת השתל למקרה ולא את המקרה לשתל.

הוא מאוד אוהב את המקצוע ומסביר שצריך להבין את תכונות העצמות של הלסתות ולהבין איך להתאים נכון לכל מטופל על מנת להגיע לחיוך מושלם ושיחזיק לאורך זמן.

שתלים קצרים שמתאימים לאישה עדינה, יקרסו אצל גבר שוחק שיניים.

היום ד"ר שיפר מסביר לנו בחיוך, נגמר העידן הזה והוא שייך לעבר, חבל על כל רגע בו החיוך שלכם לא שלם.

כתובת המרפאה: רבי טרפון 9, בני ברק

טלפון: 03-6188229

אתר אינטרנט: www.drshifer.co.il

 

שיניים רופא שיניים בריאות אסתטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד