י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על רקע לאומני?

מוט ברזל נפל - תלמידת סמינר נפצעה קשה

נערה ששיחקה בחצר סמינר השוכן ברחוב דוד ילין בירושלים, נפצעה קשה כתוצאה ממוט ברזל שנפל עליה מאתר בנייה • הפועלים עוכבו לחקירה

מוט ברזל נפל - תלמידת סמינר נפצעה קשה
זירת הפציעה בפתח הסמינר צילום: זק"א

בשעות הצהרים נפצעה באורח קשה נערה כבת 15, לאחר שמוט ברזל נפל מאתר בנייה לחצר סמינר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה, נבדק גם החשד שהמעשה בוצע על רקע לאומני.

בסמוך לשעה 13:20 נפל מוט ברזל מאתר בנייה, לחצר סמינר חרדי ברחוב דוד ילין במרכז העיר ירושלים. נערה שחלפה בחצר - נפגעה ונפצעה.

צוותי מגן דוד אדום וכונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום, העניקו לנערה טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה במצב בינוני עם חשד לחבלת ראש ופציעות נוספות, לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. 

כוחות משטרת ישראל בהם חוקרים ואנשי המז"פ נמצאים במקום ופתחו בחקירה. בשלב זה עיכבו חוקרי המשטרה מספר אנשים בהם מנהל העבודה של אתר הבניה. ל'בחדרי חרדים' נמסר כי נבדק החשד כי המעשה בוצע על רקע לאומני, כך גם נבדק כי מדובר ברשלנות או זדון של אחד הפועלים על רקע פלילי.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי ליחידת הטראומה פונתה נערה בת 15 אשר נחבלה ממוט ברזל בראשה. מצבה קשה, מונשמת ומורדמת.

העתירו בתפילה עבור תלמידת הסמינר תהילה בת יעל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

"הנערה שהתה בחצר הסמינר ונפל עליה מוט ברזל מאתר בניה שבסמוך" סיפר רמי דוייב חובש באיחוד הצלה. "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה".

אתר בנייה מוט ברזל נערת סמינר תאונת עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד