י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אדם מופקר"

איש צר ואויב: בטבריה יוצאים לעצרת זעקה ותפילה נגד רון קובי

המאבק מחריף: בחלקת קברו של מייסד העיר רבי חיים אבועלפיה, יזעקו אנשי הקהילה החרדית בטבריה על חילול הקודש שמבצע בעת האחרונה ראש העיר הנבחר רון קובי • באם לא ישתנה המצב החמור, תיערך עצרת גדולה ברחובה של עיר ביום שבת קודש • כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

איש צר ואויב: בטבריה יוצאים לעצרת זעקה ותפילה נגד רון קובי
רון קובי צילום: דורון הורביץ / פלאש 90

פרסום ראשון: תחת הכותרת "אוי נא לנו שכך עלתה בימינו", תושביה החרדים של העיר טבריה שנקעה נפשם מהתנהלותו של רון קובי כנגד כל הקדוש והיקר בעיר הקודש, אשר הגדיל לעשות והפעיל תחבורה ציבורית ביום שבת קודש, נקראים התושבים לעצרת תפילה וזעקה שתתקיים ביום ראשון הקרוב. 

במודעה שמתפרסמת היום בריכוזים החרדים בעיר, מתוארים מעשיו של רון קובי: "בעוונותינו הרבים נבחר לראשות העירייה אדם מופקר צר ואוייב שאין לו שום תוכן ורק לעקור את הקדוש והיקר לנו. ובא לפגוע בשבת קודש ברגל גסה ובגאווה ובחוצפה ובעזות פנים, בדברים שאף אחד לא העיז ליגע בהם והיה לא תהיה". 

"בהוראת מורינו הגאב"ד שליט"א נתאסף כולנו לעצרת תפילה וזעקה על קברו של המייסד והבונה של עירנו הקדוש טבריה, הצדיק נשיא אלוקים רבינו חיים אבועלפיה אשר משמים זיכו אותו בחידוש היישוב בטבריה אחרי שנות תוהו, שיתחנן על מעשי ידיו להתפאר שלא תהיה כעיר הנידחת חלילה".

בהודעה קוראים לציבור החרדי בעיר, להגיע ביום ראשון בשעה 12:00 בצהריים למתחם בית העלמין הישן, בהשתתפות הגאב"ד הגאון רבי אברהם דב אויערבך ורבני העיר.

בסיום נכתב כי "מי שענה לכל הצדיקים יענה לקול צעקתינו, ברוך שומע צעקה, ובאם לא ישתנה המצב נבוא בהמונינו להתפלל ביום שבת קודש ברחובה של עיר לבטל את חילול השם וחילול שבת קודש".

בנוסף, ראשי הכוללים ורבני הקהילות מתבקשים להורות לאברכים ובני הקהילות להגיע אף הם להשתתף בעצרת הגדולה. 

 

רון קובי טבריה עצרת חילולי שבת הרב אברהם דב אויערבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד