ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חשיפה

לראשונה: קמפיין הליכוד פונה לציבור החרדי

למרות הדיווח כי נתניהו הבטיח לדרעי שלא יפנה לקהל המצביעים החרדי • קמפיין חדש של הליכוד הפונה לציבור החרדי תחת הכותרת "לכתחילה נתניהו"

לראשונה: קמפיין הליכוד פונה לציבור החרדי
פרסומי הליכוד צילום: מתוך הקמפיין

ראש הממשלה נתניהו, שנודע כמומחה לדעת קהל וניו מדיה ובנוסף, נחשב לזה אשר פיצח את ה-DNA של החברה הישראלית באמצעות המדיה החדשים והרשתות החברתיות, מנסה לעשות זאת הפעם גם במגזר החרדי.

לראשונה, הליכוד השיק קמפיין רשת גדול שיצא לרשתות השונות בשעות האחרונות, כשהמטרה היא לגייס כמה שיותר מצביעים מהמגזר החרדי ולהעבירם למפלגה.

הקמפיין החדש, צפוי לעלות שלב בשבוע הקרוב והוא מתוכנן להיות מופץ בריכוזים החרדיים, הקמפיין פונה לציבור החרדי תחת הסלוגן "לכתחילה נתניהו".

באחד מססמאות הקמפיין החדש נראית הכותרת: "לכולי עלמא" מעל תמונתו של ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ ובהמשך נכתב, "בכל מקום בעולם הוא מקובל, בכל קצוות תבל הוא מתקבל, הוא מסביר, מתנצח, פועל ומנצח. נאבק למען זכותו וקיומו של העם היהודי בארץ ובעולם. לכולי עלמא, לכתחילה - נתניהו".

קמפיין זה מגיע, למרות דיווחים שנשמעו לאחרונה ולפיהם אריה דרעי הודיע על תמיכתו בנתניהו לאחר הבחירות ובתמורה דרש כי נתניהו לא יפנה אל קהל המצביעים הפוטנציאלים של מפלגת ש"ס.

נציג החרדים בליכוד, ומי שהוצב ברשימת המפלגה לכנסת זאב פליישמן אמר ל'בחדרי חרדים': "הקמפיין מדבר בעד עצמו. אכן, כל חרדי שהצביע עד היום בדיעבד למפלגות שוליים כמו 'יחד או 'עם שלם', יכול לזקוף את קומתו ולהצביע לכתחילה נתניהו".

מהליכוד נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "הידיעות שפורסמו היום בעניין קמפיין הליכוד לציבור החרדי אינן נכונות. ההודעות הרשמיות יוצאות אך ורק דרך קמפיין הליכוד ולא משום גורם אחר".

כזכור, בראיון ל'בחדרי חרדים' אמר הנציג החרדי זאבי פליישמן כי "היעד הוא לא לנגוס במפלגות החרדיות. אלא להביא לליכוד קהל חרדי שהצביע בעבר לאלי ישי, ברוך מרזל, חיים אמסלם - הכתובת שלהם בליכוד".

בנימין נתניהו הליכוד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד