י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עורך דין הואשם שהבריח סמים לאסירים בכלא

עורך דין מירושלים הואשם על כך שהעביר סמים לאסירים אותם ביקר בכלא • החקירה בעניינו מעלה את דרכי ההברחה אל כותלי בית הסוהר

עורך דין הואשם שהבריח סמים לאסירים בכלא
אילוסטרציה צילום: unsplash

כתב אישום הוגש נגד עורך דין בן 66 מירושלים על כך שהעביר סמים לאסירים אותם ביקר בכלא רימונים. הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים ולחלט את רכבו.

ביום שלישי בשבוע שעבר, דיווחו משירות בתי הסוהר למשטרה על עו"ד שהגיע לביקור אסירים בכלא רימונים ובמהלך ביקורו ניסה להעביר סמים לאסירים. חקירה שנערכה העלתה כי עוד טרם אותו ביקור, נפגש עורך הדין עם אשתו של אחד האסירים בראשון לציון.

במהלך הפגישה, האישה העבירה לעורך הדין שעון יוקרתי מסוג "רולקס" ו-2 שקיות ג'ל KAMAGRA לצורך העברתם לבעלה שמרצה מאסר בכלא רימונים. בהמשך, הגיע אדם שזהותו אינה ידועה לתחנת מוניות בשדרות חן בהרצליה, והעביר לסדרנית במקום שקית ובה כפפות אימון וביקש ממנה להעביר את השקית לעורך הדין.

למחרת, העבירה הסדרנית את השקית לנהג מונית, שפגש בעוה"ד במחלף בני ציון והעביר לו את השקית. עוד באותו היום, הגיע עוה"ד לביקור בכלא והעביר את הכפפות, השעון היוקרתי ושקיות הג'ל לאסירים אותם ביקר.

לאחר שעורך הדין נעצר, ביצעו השוטרים חיפוש ברכבו ומצאו סמים רבים ומסוגים שונים: הירואין, קוקאין, חשיש, MDMA, FENTANLYUM, LCD, בופרנורפין, אוקסיקודון. עבודת החוקרים העלתה כי את הסמים הרבים והשונים קיבל עוה"ד כשבועיים קודם לכן מאדם שזהותו אינה ידועה ובמטרה להעביר את הסמים הרבים לאחד האסירים אותם ביקר וזאת בתמורה ל-5,000 ש"ח.

יומיים לאחר מכן, ביום 7.2.19 ובמהלך חיפוש במשרדו של עורך הדין ברחוב כנפי נשרים בירושלים, נתפסו במשרד סמים רבים ומסוגים שונים: קוקאין, חשיש, בופנורפין ו-MDMA.

החשוד בן 66 תושב ירושלים נעצר כבר ביום הביקור בבית הכלא ומאז הוארך מעצרו מעת לעת על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה. היום (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום המכיל 3 אישומים בעבירות של עסקה אחרת בסם, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ואיסור הכנסה והוצאה-עבירה לפי פקודת בתי הסוהר.

יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים ובקשה לחילוט רכבו של עוה"ד, ששימש לביצוע העבירות.

כלא רימונים הברחת סמים שירות בתי הסוהר כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד