י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מבוכה אחר מבוכה • צפו

המטוס הושבת: נתניהו ופמלייתו - קורקעו

מבוכה בפולין: רה"מ נתניהו שהיה אמור לחזור אמש לאחר ביקור קצר בפולין עוכב במדינה בשל מספר תקלות • אלעל: "המטוס קורקע ואינו כשיר לטיסה. חברת אל על נערכה במהירות"

המטוס הושבת: נתניהו ופמלייתו - קורקעו
ראש הממשלה נתניהו בטיסה-ארכיון צילום: אבי אוחיון, לע"מ

מבוכה לפמליית ראש הממשלה: נתניהו היה אמור לחזור באמצע הלילה (חמישי) לישראל בתום ביקור של שלושה ימים בפולין, אך נאלץ להישאר לילה נוסף במקום לאחר שמטוסו הושבת במקום.

על פי העיתונאים שהיו במקום, הדופן של המטוס כמו גם הגלגל, ניזוקו - כך שלא התאפשר למטוס אל על 747 שהטיס את נתניהו לטוס לישראל והוא נאלץ להישאר במקום.

בחברת אל על מיהרו לשגר לפולין מטוס חלופי, אך זה גם לקח כמה שעות, כך שראש הממשלה ופמלייתו שבו למלון ונותרו שם ללילה נוסף עד שהמטוס החלופי הגיע לשדה התעופה הפולני.

ופה זה לא נגמר: בשעה זו הגיע ראש הממשלה לשדה התעופה בשנית וחל עיכוב נוסף, בשל המתנה לטיסתו של סגן הנשיא האוקראיני - רק אחרי שסגן הנשיא יטוס, תחל פמליית רה"מ לבצע את הפעולות לקראת יציאתה לישראל.

טרם ברור מתי ינחת ראש הממשלה בישראל, שכן הטיסה לוקחת ארבע שעות והשבת נכנסת בשעה 5.

מאל על נמסר בתגובה כי "במהלך גרירה לאחור (פוש בק) של המטוס שמטיס את ראש הממשלה למסלול ההמראה בוורשה, על ידי צוות נמל התעופה הפולני, אירעה תקרית כאשר הגורר שהסיע לאחור התנגש במטוס - לא נגרם שום נזק לנוסעים, אך המטוס קורקע ואינו כשיר לטיסה. חברת אל על נערכה במהירות ובשעה זו עושה מטוס חלופי את דרכו לפולין."

בנימין נתניהו מטוס פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד