י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סגירת מעגל

מתנדבי זק"א שימחו את פצועי התאונה ב-443

חמישה ימים לאחר שטיפלו בגופותיהן של ההרוגות בתאונה הקטלנית בקו 304 שאירעה ביום ראשון, הגיעו לבית החולים אנשי החסד של זק"א, למטרה אחרת לחלוטין.

מתנדבי זק"א שימחו את פצועי התאונה ב-443
מתנדבי זק"א משמחים בבית החולים צילום: המצלם

חמישה ימים לאחר התאונה הקטלנית בקו 304 שאירעה ביום ראשון בה אנשי החסד עשו עבודת קודש עם גופותיהן של ההרוגות: חיה רחל גוטמן ע"ה (24) ורוחמה רוזן ע"ה (27). הגיעו אנשי זק"א לבית החולים, הפעם למטרה אחרת לחלוטין.

בתאונת הדרכים נפצעו כ-41 בני אדם, בהם שלושה במצב קשה וכ-עשרה במצב בינוני. תוך ימים ספורים החלימו הפצועים קשה ומצבם הוטב משמעותית וגם הפצועים באורח בינוני.

יחידת "שמחה של אמת - זק"א" סיירו בצהרי יום שישי בחדרי האשפוז במחלקות השונות בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, ושימחו את נפגעי התאונה שעדיין מאושפזים וכן חולים נוספים.

במהלך הסיור בחדרי החולים, נפגשו המתנדבים עם הפצועים המאושפזים מתאונת האוטובוס הקטלנית בכביש 443. הנפגעים הודו למתנדבי זק"א המסורים על הטיפול בדקות הקריטיות בזירת התאונה ועל סגירת המעגל המשמחת בהגעתם לבית החולים מתוך מסירות ודאגה לשמח את רוחם ולדרוש בשלומם, "הצלתם לנו את החיים" אמרו הפצועים ובני משפחותיהם, המתנדבים איחלו למאושפזים רפואה שלמה והחלמה מהירה, ושיפגשו רק בשמחות.

אסון אוטובוס 304 אסף הרופא חסד ביקור חולים זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד