י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דורס את המסורת

תוך חילול שבת: גנץ טס לוועידת הביטחון במינכן לייצג את ישראל

למרות טענתו כי הוא מכבד את המסורת, יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' המריא בעיצומה של השבת למינכן • כזכור, בנאומו הראשון הצהיר גנץ: אפעל למען תחבורה ציבורית בשבת • בראיון שהעניק ל'ידיעות אחרונות' אמר: אני הולך לבית הכנסת, אני מאוד אוהב את המסורת"

תוך חילול שבת:  גנץ טס לוועידת הביטחון במינכן לייצג את ישראל
יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

למרות טענתו כי הוא מכבד את המסורת, הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' המריא בעיצומה של השבת לייצג את ישראל בוועידת הביטחון בגרמניה.

על פי הפרסום של עיתונאי 'החדשות' ירון אברהם, גנץ הגיע בעיצומה של השבת לשדה התעופה בן גוריון יחד עם אחת מאנשי לשכתו והמריא תוך חילול שבת למינכן.

הדברים מגיעים לאחר שבנאומו הראשון התחייב בני גנץ,  כי יפעל למען תחבורה ציבורית בשבת , אך בראיון שהעניק ל'ידיעות אחרונות' אמר גנץ, "אני חילוני מסורתי. על שולחן האוכל יש קידוש כל יום שישי בערב". לדבריו, "אני הולך לבית הכנסת ויושב על הכיסא של אבא שלי. אני מאוד אוהב את המסורת. היא מאוד חשובה לי. אמונה זה כבר עניין אינטימי".

כך או כך, על פי הדיווח גנץ שהצטרף לפני כחודש לפוליטיקה צפוי לייצג את ישראל ולנאום מחר בוועידת מינכן לביטחון.

מדובר בפורום ביטחוני שבו נואמים ראשי ממשלה, שרי ביטחון והגנה, בכירי צבא בסוגיות צבא ביטחון ומדיניות. שבשנה החולפת הנואם הישראלי המרכזי היה ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיוח ב'החדשות' הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ צפוי להתמקד בסכנת הגרעין האירני ובייצוא הטרור של אירן למזרח התיכון. הוא יתחייב להמשיך את המאבק הישראלי באיראן ובשלוחותיה באזור. הוא צפוי להתייצב לצד מדיניותו של נתניהו.

אחת הסיבות בגינן יוצא גנץ לוועידה במינכן, הוא רצונו להתבלט כדמות מדינית, תחום שבו מוביל נתניהו בדעת הקהל הישראלית.

מדוברות 'חוסן לישראל' סירבו להתייחס לדברים.

 

חוסן לישראל בני גנץ חילול שבת מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד