ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אולפן הילדים החדש והמשוכלל של 'הידברות'

על-פי נתוני הוועדה הישראלית למדרוג, ילד ממוצע (4-17) בציבור הכללי בישראל מבלה מדי יום כשעתיים וחצי  מול המסך בצפייה בתכנים שונים ומשונים, וד"ל • מחקרים שנערכו בכל העולם מצביעים על הקשר בין חשיפה לתכנים אלימים על גבי המסך לבין עלייה בהיקף הפשיעה בקרב ילדים, כולל פשיעה חמורה רח"ל •  לדברי מומחים, לחומרים המשודרים על המסך (ללא הבדל בתוכן השידור) השפעה חזקה מאד על הצופים ובפרט על ילדים

אולפן הילדים החדש והמשוכלל של 'הידברות'
אולפן הידברות צילום: יח"צ

בברכת גדולי ומאורי הדור שליט"א ומתוך אחריות לעתידם הרוחני של כלל ילדי ישראל נרתמו בארגון הידברות להקמת אולפן ילדים חדש ומשוכלל, שישדר לבתים המחזיקים במכשיר צפייה מגוון רחב של תכנים יהודיים מרתקים וחינוכיים המותאמים לגיל הרך, כולל סדרות העשרה, משחקים, סיפורים, קומיקס, יהדות, חדשות ילדים, מדע ואפילו יצירות באווירה יהודית וערכית.

הפרויקט יצא לדרך לפני כשנה, והושקעו בו משאבים חסרי תקדים, כאשר בימים אלו נערכים בס"ד ב'הידברות' להשקת האולפן החדש, העומד הסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום. האולפן הענק מאובזר בציוד צילום חדשני ומתקדם, המופעל על ידי צוות מקצועי ומיומן העושה שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה להבטיח שידור איכותי.

האולפן החדש נועד לבסס את 'עולם הילדים' של ערוץ הידברות כאלטרנטיבה דיגיטלית ערכית וחינוכית עבור ילדים הצמאים לדעת את השם ולהכיר את המסורת היהודית ברוח התורה וההלכה. האולפן ישמש להפקה ושידור של מגוון תכניות ילדים, במסגרת רצועת איכות שתכלול תכנים מרתקים, משעשעים, מעשירים בידע, והכי חשוב - נקיים וחינוכיים.

צילומים באולפן - קרדיט: יח"צ

בימים אלו נשלמות ההכנות להשקת האולפן החדש, הממוקם בקומת הקרקע בבניין 'הידברות' בפתח תקווה, כאשר המטרה היא לעלות לשידור כבר לקראת חג הפסח הבעל"ט, עם מגוון תכניות המותאמות לשעות ולהרגלי הצפייה בגילאים השונים, החל מתכניות סיפורת והעשרה לגיל הרך ועד למהדורת חדשות ותכניות מדע בראי היהדות המותאמות לגילאי 8-14.

בהנהלת הידברות מדגישים שעל אף העלויות הגבוהות, בתחשיב פשוט מדובר בהשקעה משתלמת בהחלט, רוחנית וגשמית, שכן כל תכנית עולה לשידור ונצפית כמה וכמה פעמים, כך שבמשך השנים נחשפים אליה מאות אלפי נשמות הצמאות לטיפת יהדות.

כלל התכניות המשודרות במסגרת 'עולם הילדים' של ערוץ הידברות מופקות בהכוונה ובפיקוח של הוועדה הרוחנית של 'הידברות', הכפופה לרבני הארגון. הדבר נכון גם לכל תכני הערוץ, הפועל בברכתם ובהכוונתם של גדולי ישראל שליט"א, כפי שנכתב בקריאת הקודש המיוחדת: ארגון הידברות הפועל בשליחותם של גדולי ישראל להפצת תורה ויהדות ברחבי העולם כולו. ומקיים בעצמו מזה שנים "ויגזול את החנית מיד המצרי", ומקרב מאות אלפי נשמות אחינו בני ישראל לאביהם שבשמיים, ע"י רבנים ומרצים יראי ה'.

הידברות ערוץ הידברות אולפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד