ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לרופאים יש תרופה חדשה

קרעו שערי שמים: הרבי הישיש מורדם ומונשם

בבית החולים בבולטימור, מוסיף להיות קשה מצבו של הרבי הישיש מסקולען, הזקוק לרחמי שמים מרובים | העתירו בתפילה עבור הרבי  רבי ישראל אברהם בן שיינא רחל

קרעו שערי שמים: הרבי הישיש מורדם ומונשם
הרבי מסקולען צילום: באדיבות המצלם

מצבו של האדמו"ר הישיש מסקולען בן ה-96, מוסיף להיות קשה בבית החולים בבולטימור, שם מאושפז מזה עשרה ימים והוא זקוק לרחמי שמים. 

החל מליל שבת, מצבו של הרבי החל להידרדר, עקב ירידת לחץ הדם, ובעולם החסידות שוררת דאגה גדולה סביב מצבו הבריאותי. לעת עתה, הרבי מורדם ומונשם, ובכל תפוצות ישראל נישאים תפילות לשלומו. 

בנו הגדול, הרה"צ רבי ישעיה יעקב פורטוגל - אב"ד סקולען, יצא בקריאה נרגשת להעתיר בתפילה עבור אביו, ובדבריו שהופצו, ביקש בכל לשון של בקשה ממיטת חליו של אביו לזעוק לאבינו שבשמים.

הבן אמר במסר שהעביר: "אני מבקש בכל לשון של בקשה, ליד מיטתו של אבי הרבי הקדוש, השבת הרבי היה במצב מאוד חלש, וקיבלנו פחד גדול מהמצב, הוא לא הגיב לנו והוא ישן, הרופאים לא מרוצים ממצבו צריך לקרוע רחמי שמים עבורו. כתוב בפרשה כי תשא את ראש בני ישראל, צריך להרבות בתפילה על ראש בני ישראל, לפקודיהם שלא יהיה חסר לנו, ולכן כל אחד צריך לתת את הנפש שלו ולחזור בתשובה שאבא יוכל להמשיך על דרך ממלכתו, וכל מה שעושים שיעשו לזכותו אם זה צדקה ואם זה חסד הכל בשביל הצדיק שישאר בין עם ישראל".

רבי ישעיה יעקב סיפר כי "הרופאים אמרו הלילה שיש להם תרופה חדשה ושה' יעזור שהם יהיו השליחים הנכונים בשביל להציל את האדמו"ר הקדוש שיוכל לקום לנגן ולדבר הלאה יש פה קידוש ה' גדול מהתפילות כי רואים פה באמת ישועות גדולות במצבו של הרבי ומבקשים כי בכל ריכוזי חסידות סקולען להמשיך להתפלל הלאה ולקרוע רחמי שמים על מצב הרבי".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת האדמו"ר, הגאון הצדיק רבי ישראל אברהם בן שיינא רחל, בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

 

חסידות סקולען רחמי שמים בולטימור תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד