ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מביע זעזוע

הרב בוחבוט ל'בחדרי': "ביזוי קודשי ישראל"

הגרמ"צ בוחבוט, רבה הראשי של העיר טבריה מגיב ל'בחדרי חרדים' על דבריו הקשים של ראש העירייה רון קובי: "צר לנו לשמוע על תפילה זכה וטהורה ביטוי נורא וחמור כזה, כל מקום אחר היו דבריו זוכים לגינוי גורף"

הגרמ"צ בוחבוט רבה של טבריה. צילום: באדיבות המצלם
הגרמ"צ בוחבוט רבה של טבריה. צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי משה צבי בוחבוט רבה הראשי של טבריה מביע זעזוע מדבריו של ראש העיר רון קובי שקרא בשידור בסמוך לטקס הסליחות שנערך ליד קברו של מייסד טבריה היום; "טקס פגאני".

בדבריו אמר הרב בוחבוט "צר לנו לשמוע על תפילה זכה וטהורה ביטוי נורא וחמור כזה. זה נקרא ביזוי קודשי ישראל. בכל מקום אחר היו דבריו זוכים לגינוי גורף. תפילת יהודים בכל מקום, הייתה הנשק העיקרי כנגד הקמים על דת ותורת ישראל ובפרט בזמן כזה שאנו חווים ורואים חילולי שבת יזומים על ידי ראש העירייה".

"חובה על כל אחד להתפלל ליד קברי ישני עפר שיעתירו בתפילה לפני כיסא הכבוד וכבר אמרו גדולים צדיקים במיתתן יותר מבחייהם".

"איני מבין כיצד יכול מאן דהוא לקרוא למעמד תפילה ציבורי "הסתה"? זה חוסר דעת מובהק וזריית חול בעיני הציבור הכללי שרוצה בקיומה של השבת ושמירתה בפרהסיא. צר לי מאוד שכך מתנהלת העירייה". 

כזכור, בעצרת תפילה וזעקה שנערכה על חילולי השבת בטבריה, אותם מוביל ראש העיר, הגיע רון קובי במטרה לעורר פרובוקציה ואף שוחח עם התקשורת והתריס נגד תפילה והשתטחות על קברי צדיקים והגדיר זאת "עבודת אלילים" לטענתו, "זו עבירה מהתורה".

טבריה רון קובי הרב משה צבי בוחבוט הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד