י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לגלות אחריות

ציפי לבני הבינה, עכשיו תורו של אלי ישי

אחרי הודעתה של יושבת ראש 'התנועה' ציפי לבני על פרישה מהחיים הפוליטיים, הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' קורא לאלי ישי, לגלות אחריות ולהצטרף אליה, מחשש לאיבוד קולות בגוש הימין-חרדים

ציפי לבני הבינה, עכשיו תורו של אלי ישי
אלי ישי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יש שדמעו, יש ששמחו ויש שלעגו, אבל החלטתה של ציפי לבני לפרוש מהחיים הפוליטיים היא החלטה אמיצה, לפעמים צריך לדעת לומר "לא" ולהשכיל לדעת שאתה כבר לא רלוונטי.

לבני בהחלטתה האמיצה השכילה כי בכוחה להזיק יותר מלהועיל, כאשר שני מנדטים היא בוודאי תיקח אבל היא תזיק ל"גוש שמאל - מרכז" שפעלה כדי לאחד אותו - ללא הצלחה.

במובן הפוליטי (בלבד), כוחו הפוליטי של יו"ר יחד אלי ישי זהה. לאלי ישי הישגים רבים בפוליטיקה ויש שיטענו שהוא יכול להיטיב עם העם היושב בציון באם ייבחר לכנסת, אבל זה לא הדיון.

על ישי לגלות אחריות ולהודיע כי גם הוא פורש מהחיים הפוליטיים, באם לא ישולב במקום ריאלי במפלגה שתצליח לעבור את אחוז החסימה. על ישי להבין שהנזק גובר על התועלת באם יתמודד.

ישי יגנוב מנדט (או פחות) מהציבור החרדי באם הוא יתמודד ברשימה עצמאית, שברור שאין לה כל סיכוי לעבור את אחוז החסימה והדבר יבוא לידי ביטוי בכנסת ה-21.

ישי הרבה לתקוף את חברי הכנסת החרדים כשעלו נושאי הדת לכותרות ולשיח הציבורי. 

קיים קונצנזוס סביב החשש מנזק שעלול להיגרם אחרי הבחירות לנושאים קריטיים עבור ציבור שומרי התורה והמצוות, ולבטח ישי אינו מתעלם מכך. גלה אחריות, תודיע על פרישה.

אלי ישי ציפי לבני פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד