י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא נכנע

הח"כ הצבעוני הקים מפלגה: "עסוקים בדילים"

אורן חזן הקים את המפלט הפוליטי החדש 'צומת' ובישר על כך בפייסבוק לעוקביו הרבים • "העם מחפש מנהיג שלא נכנע ללחצים, לקומבינות ולסידורי עבודה", אמר ח"כ חזן

הח"כ הצבעוני הקים מפלגה: "עסוקים בדילים"
ח"כ אורן חזן צילום: חיים טויטו

אחרי שנדחק למקום שאיננו רלוונטי ברשימת הליכוד, ח"כ אורן חזן כינס מסיבת עיתונאים והודיע כי יעמוד בראש מפלגת 'צומת' - 'התנועה לציונות מתחדשת בבחירות' לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

ח"כ חזן בישר על הקמת המפלגה בחשבון הפייסבוק ואמר, "אני מוביל את המהלך כדי להציל את קולות הימין שלא יזרקו לפח, ובכדי לאחד את הימין שבימין, כך שנוכל להמשיך להנהיג את המדינה למען שלמות העם והארץ".

"אני קורא לכל מפלגת ימין אמיתית שלא נכנעת ללחץ האמריקאי, ושטובת עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילי צה"ל לנגד עיניה - להצטרף אליי לדרך, אני מבטיח לשריין אותם במקומות ריאליים".

עוד אמר חזן, "המפלגה הוקמה מתוך דאגה לדור הצעיר ולקול העם שהולך ונשכח. כי בימים שבהם פוליטיקאים שבעים עסוקים בדילים וכיסאולוגיה - העם מחפש מנהיג שלא נכנע ללחצים, לקומבינות ולסידורי עבודה מלמעלה".

"הכנסת מלאה בלוביסטים של בעלי ההון", האשים חזן. "ובניגוד לח"כים שהולכים אחריהם בעיניים עצומות - קולי שייך לכם - עם ישראל".

כזכור, אורן חזן, הח"כ הצבעוני ביותר בקדנציה האחרונה, התאכזב מאוד מתוצאות הפריימריז בליכוד שהציבו אותו במקום ה-27.

לאור העובדה שחזן נבחר במקום לא ריאלי במפלגה (השריונים ונציגי המחוזות מורידים אותו הרחק במורד הרשימה י.א), הודיע חזן בימים האחרונים כי בכוונתו להקים מפלגה עצמאית שתרוץ בבחירות הקרובות.

לדבריו, סקר מיוחד שהזמין גילה כי אם יקים מפלגה הוא עשוי לקבל חמישה מנדטים. לאחר שחזן ניסה לרחרח בכמה מפלגות ונכשל - הוא החליט, כאמור, לרוץ עצמאית.

 

אורן חזן צומת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד