י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דָמִים בְּדָמִים נָגָעוּ

תוך 10 שעות: 3 הרוגים בכביש - "מוות מיותר"

יוסף עמיחי ז"ל (30) ואורי מנדל ז"ל (29) מצאו את מותם היום (שני) באורח טראגי בכביש 60 • בשעות הערב נהרג נהג רכב מסחרי בתאונה • "הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה"

התאונה בכביש 60 סמוך לצומת רחלים
התאונה בכביש 60 סמוך לצומת רחלים צילום: דוברות המשטרה

כביש הדמים: שלושה הרוגים מאז שעות הבוקר (שני) בתאונות דרכים בכביש 60. הבוקר נהרגו בכביש 60 ליד עלי, יוסף עמיחי ז"ל (30) ואורי מנדל ז"ל (29), בשעות הערב נהרג נהג רכב מסחרי כבן 35 בכביש 60 מצומת רחלים לכיוון עלי.

הערב בסמוך לשעה 16:30 אירעה תאונת דרכים בכביש 60 סמוך לצומת רחלים, בין משאית פלסטינית לרכב מסחרי פלסטיני. צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול לשלושה נפגעים יחד עם הסהר האדום, וצוותי כיבוי חילצו את נהג הרכב המסחרי כשהוא ללא רוח חיים. שניים נוספים נפצעו קל ואחד מהם פונה על ידי אמבולנס של הסהר האדום.

הכביש נחסם לתנועה עד לסיום הטיפול בתאונה ובוחני תאונות דרכים של משטרת התנועה במחוז ש"י פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

בבוקר בסמוך לשעה 6:10 אירעה תאונת דרכים חזיתית בין משאית לרכב פרטי - לא הרחק משם, בכביש 60 צפונית ליישוב עלי. צוותי מד"א ואיחוד הצלה לא נותר להם אלא לקבוע את מותם של שני גברים מהרכב הפרטי, שאחד מהם חולץ על ידי צוותי הכיבוי.

בנוסף, פונה לבית החולים הדסה עין כרם פצוע בן 31 הסובל מפציעות בטן וגפיים במצב בינוני, שם הוכנס לחדר ניתוח. לבית החולים שערי צדק פונה פצוע במצב קל עד בינוני.

שני ההרוגים בתאונה הבוקר, הם תושבי עפרה. אורי מנדל בן ה-29, הותיר אחריו את אשתו רננה, והובא למנוחות בבית העלמין בכפר סבא. חברו יוסף עמיחי בן ה-30, הותיר אחריו את אשתו שושנה ושתי בנות, הובא למנוחות בבית העלמין בעפרה.

במועצה האזורית מטה בנימין אמרו כי כביש 60 הוא כביש אדום, שגובה מחיר יקר מדי שבוע של יהודים וערבים כאחד. "צריך להפוך אותו לכביש דו מסלולי עם גדר הפרדה בדיוק כמו כל כביש בין עירוני בארץ, הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה" אמרו.

תאונת דרכים כביש 60 הקטל בכבישים עפרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד