י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נגיע לדו ספרתי

ליברמן הציג את רשימתו, בנאומו לא שכח להסית נגד החרדים

אביגדור ליברמן, הציג הערב את רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה -21 • "תפקידנו למנוע את התעצמות הכפייה הדתית - דרישות החרדים בלתי סבירות ובלתי מתקבלות על הדעת" • שניים מחברי הכנסת הוותיקים במפלגה, סופה לנדבר ורוברט אילטוב - לא ימשיכו לכהונה נוספת 

ליברמן הציג  את רשימתו, בנאומו לא שכח להסית נגד החרדים
ליברמן מציג את רשימת 'ישראל ביתנו' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, הציג הערב (שלישי) את רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה -21 כאשר שניים מבכירי הסיעה הודחו ולא נכנסו לרשימה.

בנאומו הכריז ליברמן, "אנחנו לא דופקים חשבון לסקרים, אנחנו עושים עבודה בשטח. נקבל מינימום 8-9 מנדטים ובעזרת עבודה קשה של הנוכחים באולם נוכל להגיע גם למספר דו ספרתי".

ליברמן הוסיף, "תפקידנו הראשון בממשלת הימין הבאה הוא קודם כל למנוע כניעה לטרור, לספק הגנה אפקטיבית לתושבי הצפון ולהבטיח את המשך ההתעצמות של צה"ל".

"תפקידנו השני", ציין ליברמן והחל מסית נגד החרדים "הוא למנוע את התעצמות הכפייה הדתית. כולנו ראינו ושמענו את התביעות של המפלגות החרדיות במו"מ הקואליציוני העתידי".

ליברמן כינה את דרישות החרדים ואמר; "דברים בלתי סבירים ובלתי מתקבלים על הדעת, כמו הפסקת עבודות חיוניות מצילות חיים בשבת, ביטול גיוס בני הישיבות וכן הלאה".

"מי שרוצה את הימין השפוי האמיתי, ימין במעשים ולא בדיבורים, חייב להבין שאין אלטרנטיבה ל"ישראל ביתנו". נצטרך להתמודד מצד אחד עם אלו שרוצים להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה, ומצד שני עם אחרים שרוצים לספח לישראל מיליוני פלסטינים, להעניק להם אזרחות, ביטוח לאומי וזכות הצבעה לכנסת".

עוד הצהיר, "ישראל ביתנו" תדרוש בממשלה הבאה להעביר בקריאה שנייה ושלישית את חוק גיוס בני הישיבות, חוק עונש מוות למחבלים וחוק המאפשר נישואים אזרחים".

ברשימה שהציג הערב התברר כי שניים מחברי הכנסת הוותיקים והבכירים במפלגה, סופה לנדבר ורוברט אילטוב, לא ימשיכו לכהונה נוספת. כאשר ליברמן הודה להם בנאומו על פעילותם רבת השנים.

רשימת המועמדים לכנסת ה 21 ברשימת ישראל ביתנו היא; במקום הראשון ח"כ אביגדור ליברמן, במקום השני ח"כ עודד פורר, במקום השלישי; יבגני סובה, עיתונאי ואיש תקשורת בשפה הרוסית, במקום הרביעי; אלי אבידר- איש עסקים, בין היתר מנכ"ל לשעבר של הבורסה ליהלומים. ובמקום החמישי; ח"כ לשעבר יוליה מלינובסקי.

בחמישיה השנייה ניתן למצוא את; ח"כ חמד עמאר, אלכס קושניר, לשעבר מנכ"ל משרד העלייה והקליטה, מרק אפראימוב, סגן ראש עיריית שדרות, לימור מגן תלם, יועצת משפטית של עיריית מגדל העמק ו ד"ר אלינה ברדץ'- יאלוב.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו ברית הזוגיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד