ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נתניהו ג'וניור VS גנץ

"חתיכת בדיחה ובובת גרב - תתבייש לך"

בעקבות נאומו של בני גנץ אמש, במהלכו תקף בחריפות את נתניהו - יאיר נתניהו תוקף את גנץ ומחולל סערה ברשת: "חתיכת בדיחה - בובת גרב של משרד פרסום"

"חתיכת בדיחה ובובת גרב - תתבייש לך"
יאיר נתניהו ובני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התאכזב עמוקות מנאומו של בני גנץ אמש (שלישי) ולא יכל להישאר אדיש. 

בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו בעקבות הנאום, הוא איתר מהארכיון תמונה ובה נראה אביו, ראש הממשלה נתניהו, בעת שירותו הצבאי - מקבל אות הצטיינות מהנשיא דאז, כשהוא פצוע מירי שכמעט הוביל למותו.

אל התמונה צירף נתניהו ג'וניור את הטקסט הבא: "קח גנץ, יא חתיכת בדיחה ובובת גרב של משרדי פרסום! בתמונה אבא שלי מקבל אות הצטיינות מהנשיא לאחר שנורה וכמעט נהרג במבצע שחרור מטוס סבנה!"

אות הצטיינות. התמונה שהעלה יאיר נתניהו. צילום מסך: טוויטר

יאיר הוסיף: "תתבייש לך איך אתה מדבר על קצין לוחם בסיירת מטכל שכמעט נהרג במהלך שירותו מספר פעמים! תתבייש לך איך אתה מדבר על אח שכול!".

יצוין כי הפוסט שכתב נתניהו הבן, שנדמה כי נכתב מדם ליבו, הפך לויראלי ברשת ומאות אנשים הביעו תמיכה בדברים שכתב.

כזכור, אמש נשא יו"ר חוסן לישראל הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ נאום תקיף במיוחד, בו עקץ את נתניהו ואמר: "כשאני שכבתי בשוחות, אתה עזבת את ישראל כדי ללמוד בארצות הברית".

גנץ הוסיף: "אני פיקדתי על שלדג אתה פילסת את דרכך באומץ ונחישות באולפני הטלוויזיה. כשאני אימנתי לוחמים אתה לקחת שיעורי משחק בניו יורק".

בתגובה כתב נתניהו בפייסבוק כי ""‫בני גנץ, תתבייש לך. כחייל וכקצין בסיירת מטכ"ל סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה. נפצעתי בקרב עם מחבלים".

"כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה שאתה רוצה לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן. אזרחי ישראל יבחרו בין ממשלת ימין חזקה בראשותי לבין ממשלה שמאל חלשה בראשותך".

בנימין נתניהו בני גנץ יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד