י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אימה בעיר התורה

בפאתי בני ברק: שוד אלים או סכסוך כספי?

כמו בסרט אימה: אמש (שלישי) הופיעו גברתנים בתחנת דלק, ריססו את פניו של מתדלק ושדדו כ-4,500 ש"ח | נער בן שמונה עשרה הסגיר עצמו לידי המשטרה

בפאתי בני ברק: שוד אלים או סכסוך כספי?
שוד בתחנת דלק בבני ברק צילום: המצלם

הלילה (רביעי) הגיעו מספר חשודים לתחנת דלק בפאתי העיר בני ברק (הלו תימן), וריססו את המתדלק באמצעות גז פלפל. החשודים שדדו סכום של כ-4,500 ש"ח ונמלטו מהמקום.

מיד לאחר השוד דיווח המתדלק למשטרה וניידות הגיעו למקום ופתחו בחקירה. השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה - אך תוך כדי הגיע צעיר בן 18 תושב בני ברק לתחנת המשטרה, והסגיר את עצמו.

המתדלק סיפר לשוטרים שהוכה הוכה באלימות ואז ריססו לעברו גז פלפל, בטרם שדדו ממנו את הכסף. מעבר לחשוד שנעצר, ישנם עוד לפחות שניים שהיו מעורבים בשוד והמשטרה מחפשת אחריהם.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד שנעצר, אמר בחקירתו במשטרת מרחב דן כי הגיע למתדלק וביקש להחזיר שטר כסף שביקש ממנו חבר להחזיר למתדלק. החשוד שנעצר, אף ביקש להתלונן נגד המתדלק על איומים. ריסוס גז מדמיע? לטענתו מדובר בהגנה עצמית.

כוחות משטרה בתחנת הדלק. צילום: באדיבות המצלם

החשוד, ללא עבר פלילי, הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם אמרה פרקליטתו עו"ד יעל מסיקה כי החשוד שהסגיר את עצמו - עובד בתחנת הדלק. "הסיכוי שאדם יבצע עבירה במקום העבודה שלו.. הוא עובד במסעדה בתוך תחנת הדלק, כולם מכירים אותו שם, הוא היה אחרי 9 שעות עבודה וניגש מיד לתחנה".

השופטת עדי יעקובוביץ אמרה כי מתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר ואף תשתית ראייתית לביצוע העבירה, ובמצב דברים זה קיימת עילה להמשך מעצרו מחשש למסוכנות ובעיקר שיבוש הליכי חקירה. בתום הדיון הוארך מעצרו עד ליום שישי בשעה 12:00.

תחנת דלק שוד אלים סכסוך עבודה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד