י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלתי נתפס

בדרך הביתה: בתיקו של ילד בן 5 נמצא אקדח

פקידי בית הספר בפיטסבורג שבמדינת פנסילבניה, ארצות הברית, דיווחו על ילד בן 5 אשר בתיקו נמצא נמצא אקדח • בעקבות האירוע: כל התלמידים יידרשו לעבור דרך גלאי המתכות של בית הספר

בדרך הביתה: בתיקו של ילד בן 5 נמצא אקדח
אילוסטרציה צילום: pixabay

פקידי בית הספר בפיטסבורג, ארצות הברית סיפרו על ילד בן -5  בבית הספר היסודי פייסון בדרום העיר אשר בתיקו נמצא אקדח אמיתי. על פי הדיווח האקדח בצבץ מתיקו בהסעה של בית הספר בסיום יום הלימודים.

דוברת בתי הספר הציבוריים בפיטסבורג שבמדינת פנסילבניה, איבונה פו, דיווחה, שהאקדח נמצא בתרמילו של התלמיד ביום שני, לאחר שהשתחררו הילדים מהגן.



פו סיפרה שתלמיד אחר ששם לב לנשק רץ ודיווח עליו לנהג האוטובוס, והאקדח שהיה טעון אך מנעול הבטיחות שלו היה משוך, נלקח מהילד ונוטרל ללא תקלות. לדבריה, ההורים קיבלו את ההודעה על האירוע דרך מערכת הטלפון של המחוז.

בעקבות המקרה אמרה דוברת בתי הספר המקומיים  כי החל מיום שלישי, כל התלמידים יידרשו לעבור דרך גלאי המתכות של בית הספר. בעבר, רק מבקרים מבוגרים והורים שהגיעו למתחם ביה"ס נדרשו לעבור בעמדת הבידוק.

משטרת בית הספר ומשטרת פיטסבורג, חוקרות, כיצד האקדח הגיע לתיקו של הילד. פו כתבה בדוא"ל שהופץ כי, "מידע נוסף הנוגע לחקירת האירוע אינו זמין לפרסום עדיין".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד