ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

המסלול המהיר שיביא אתכם למרכז הבמה

אחד המקצועות המבוקשים בישראל ובעולם הוא מקצוע - המרצה • רבים חולמים לספר את סיפורם האישי לפני מאות צופים. בתחילת מרץ יוביל המנטור הבכיר בתחום, מסלול מהיר, יעיל ומתקדם שיביא אתכם למרכז הבמה

המסלול המהיר שיביא אתכם למרכז הבמה
איתם ישראלי צילום: רוני דלמאי

סקרים רבים נערכו בעשור האחרון בישראל ובעולם בנוגע למקצועות המבוקשים ביותר. מקצוע – המרצה, תמיד מככב בצמרת החמישייה הראשונה של המקצועות הנחשקים. רבים מאיתנו רוצים לספר את סיפורם האישי, מרגישים שיש לנו מסר חשוב להעביר לעולם, רוצים להפגין את המומחיות שלנו במקצוע שבחרנו.

כאן נכנס לתמונה - איתם ישראלי, קיבוצניק וספורטאי מצטיין, שכשמלאו לו ארבע התגלתה מחלה נדירה בעיניו. כתוצאה מהמחלה הלכה ראייתו והידרדרה,  עד שבגיל 16 איבד את ראייתו בעין ימין.

בגיל 22 התעוור איתם לחלוטין. הוא התגייס דרך עמותת "אתגרים" לצה"ל, והתנדב לתפקידי הדרכה בכפר הנוער נירים של שייטת 13. בגיל 19 השתתף וייצג את ישראל לראשונה בתחרות אליפות איטליה הפתוחה ובאליפות העולם לשייט עיוורים שהתקיימה באיטליה. איתם שימש גם כסנטר נבחרת ישראל בכדור שער שזכתה בגביע אליפות אירופה. ב-2012 נכנס איתם לבית "האח הגדול", שם שהה למשך 66 ימים יחד עם כלב הנחייה שלו וולטר. 

בשנים האחרונות, איתם הוא אחד מחמשת המרצים המבוקשים במדינה. ישראלי מדבר לפני קהל  מעל 20 פעמים בחודש, בהרצאת הדגל שלו: "לראות מעבר". איתם משתף בסיפור חייו ומביא להגברת המוטיבציה והשאיפה למצוינות בקרב שומעיו.

בשבוע הבא, ילמד איתם ב"וובינר" (הרצאה אינטרנטית) חגיגי את 7 השלבים הנדרשים כדי להפוך למרצה לשם תחביב, מקצוע או במטרה ליצור הכנסה נוספת.

איתם מסביר: "אני מרכז את הידע והניסיון העצום שצברתי כדי להסיר את המכשולים ולסלול לכם את  הדרך כדי להפוך למרצים טובים ומבוקשים. בשיחה נתעכב על עקרונות הדגל של כל מרצה מצויין: בניית הסיפור האישי, הכרת הדרך להעביר את המסרים החשובים לנו באמצעות חווייה, בניית עקרונות להרצאה, הכנת ההרצאה לפי שלבים, פתיח, הצגה עצמית, סגיר, שיווק ההרצאה ואפשרויות המכירה שלה. כל מי שיש לו סיפור אישי, שרוצה להעביר מסר, שבנה שיטה או עסק ששווה שישמעו עליו, יכול ללמוד להיות מרצה.

הצוות שלי ואני בנינו שיטה מבוססת מאות הרצאות כדי לעזור לכל אחד לבנות הרצאה חווייתית, להעביר תוכן ומסר חשוב בדרך מעניינת, חיה ומעוררת אהדה. עד כה סייענו למאות מטפלים, מאמנים, ואנשי עסקים ללמוד את אמנות הדיאלוג. הוכחנו מחקרית שאנשים מעדיפים פחות ללמוד ולהתחנך כיום, הם מעדיפים לצבור מידע באופן חווייתי ומרגש. כשהתחלתי להרצות, קבלתי הזמנות מארגוני נכים ועיוורים. זה נראה לכולם טבעי שעיוור ירצה לעיוור אחר. האמת היא שהתובנות שיש לי בהרצאה הן אוניברסליות ומסייעות לרבים ליצור מוטיבציה, לכוון גבוהה, להציב יעדים ולמצות את החיים. ההרצאה המעניינת היא כלי להעברת המסרים. אצלי, יכולת ההקשבה בגלל העיוורון, יצרה עולם ומלואו שממנו בא הסיפור האישי שלי ומשם פרצה הקריירה".

הוובינר ייערך ביום א' 3.3 בשעה  20:30 בערב. אפשר להירשם בקישור הזה

בהמשך לוובינר הקרוב, יאפשר איתם פגישה קבוצתית מולו. ב- 12.3 מ- 18:00 עד 20:30, תוכלו

לראותו פנים מול פנים ולהתייעץ איתו בבני ברק  במתחם MY CAMPUS.

כיום, איתם חוגג 34, הוא נשוי לבת-אל ומצפה לילד שני, אח לאלה בת השנה ואריאל בן ה-9 (מנישואיה הקודמים של בת אל). רעייתו שהשתחררה משירות קבע התמסרה לעולם הטיפול. השניים נפגשו כשהחליטה לרוץ חצי מרתון, ואיתם אימן אותה וזה נמשך לסיפור אהבה גדול , לחופה ולהקמת משפחה.

איתם התפרסם לראשונה כשכיכב ב"אח הגדול" ומי שזוכר משם את כלב הנחייה שלו  וולטר, ישמח לשמוע שוולטר עדיין אצלו, נהנה מתקופת הפנסיה. לאיתם יש כלב נחייה לברדור חדש, העונה לשם טמפו.

לפרטים והצטרפות לחץ כאן

מרצים דיבור במה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד