ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ציר חדש?

אשר לביטון: "ממליץ לכם לא לחבור ללפיד"

בצל הדיונים על איחוד במפלגות 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד', ישבו הערב בפאנל משותף חה"כ יעקב אשר וחה"כ העתידי של מפלגת 'חוסן לישראל' מיכאל ביטון • לצד פירגונים הדדיים, המלית אשר לביטון שלא כדאי למפלגתו לחבור ללפיד: "תסתכל על הביצועים שלו כשר אוצר - הוא פגע בשכבות החלשות" 

אשר לביטון: "ממליץ לכם לא לחבור ללפיד"
יעקב אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בצל הדיונים על איחוד במפלגות 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד' חה"כ יעקב אשר ממליץ לחוסן לישראל שלא לצרף את יש עתיד למפלגתם ו'פותח ציר' עם נציג חוסן ישראל לקראת שיתוף פעולה אפשרי בכנסת הבאה.

במושב המסכם של הכנס הכלכלי של לשכת רואי חשבון בים המלח, השתתף חה"כ יעקב אשר בפאנל פוליטי לצידו של מיכאל ביטון, לשעבר ראש מועצת ירוחם וכיום ניצב במקום השישי במפלגת "חוסן לישראל".


בתחילת הפאנל נרשמו פרגונים הדדיים בין ח"כ  אשר לביטון, כאשר אשר אמר לביטון: "אני מקווה שתהיה שר כי אתה איש ביצוע", וביטון לא נשאר חייב ופרגן לאשר חזרה כשאמר; "בזכות הפעילות של ח"כ אשר כראש עיריית ב"ב שהגדיל את ההכנסות של העירייה והקים את בניני בסר, ב"ב יצאה מהעוני . בנוסף פעלנו יחד רבות לחינוך שוויוני של כל המגזרים".

עוד אמר ביטון בכינוס כי, "המפלגה שלנו חרטה על דגלה אהבת אדם, גם במצע שלנו, וגם בתוך הרשימה נמצאת נציגה חרדית וכן לראשונה תכנס לכנסת חברת כנסת מהמגזר הדרוזי, אנחנו מדברים עם לפיד ואולי יהיה איחוד".

אשר יצא נגד איחוד אפשרי של 'חוסן לישראל' עם לפיד ואמר לביטון, "אני רק מציע לך לפני שאתם חותמים, אל תסתכל על המצע של לפיד כלפי דת ומדינה, עזוב אנחנו נסתדר עם זה. תסתכל על הביצועים שלו כשר אוצר, הוא היה שר אוצר שקיצץ קצבאות הילדים ולא נתן להעלות אותם הוא פגע בשכבות החלשות, את זה הוא עשה בפועל".

בהמשך הדיון, התייחס חה"כ אשר למלחמה בהלבנת ההון ולחוק לצמצום השימוש במזומן, הוא שיבח את ההישג של יו"ר ועדת הכספים חה"כ גפני על חוק הגמחי"ם ועמידתו האיתנה מול כל הגורמים המקצועיים שהתנגדו לחוק, והביע תקווה כי גם בקדנציה הבאה הוא ימשיך בתפקיד לטובת הציבור כולו.

הוא הזכיר שצריך לשמור על הגמחי"ם, שאנשים מתוך ערבות הדדית מסייעים אחד לשני שזה בסיס לנושא הרווחה דבר שתורם רבות לכלכלה. והמליץ לאמץ את המודל לבנקים בערבות הדדית שמצליח בחו"ל".

יעקב אשר יש עתיד לפיד חוסן לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד